ho

Części Aquasan

dodano: 2010-08-19 08:58
:  Edytuj

727-283-957

pokaż odpowiedzi jako:

były klient

Postów: 51015

ostrzegam przed firmą SanPrim

dodał: były klient 2009-09-18 09:51
:  Edytuj

Dziękuję, że poruszyliście temat kiepskiej jakości produktów firmy SanPrim.


Ostrzegam przed kupowaniem produktów firmy SanPrim.
Są wykonane z beznadziejnej jakości produktów.
Po sześciu miesiącach używania mam 3 awarie kabiny prysznicowej, która obecnie nie nadaje się do użytku.


Gwarancja jest „teoretyczna” za to realne jest lekceważenie klienta zarówno przez sprzedającego sklep: Praktiker w Czeladzi jak i przez firmę SanPrim!


Usterki zgłosiłem 40 dni temu.
Otrzymuję jedynie odpisy pism pomiędzy Praktikerem a firmą Sanprim.
Do usunięcia usterki nikt się nie spieszy.


Sprawę przekazałem Kancelarii Radcy Prawnego, który w moim imieniu przygotowuje pozew przeciwko ww. firmom.
O ile macie podobne doświadczenie w ww. firmami, proszę podzielcie się nimi.
Wasza opinia będzie dodatkowym argumentem w sądzie na nierzetelność firmy Sanprim i Praktiker.


Dziękuję.
Były klient firm Sanpirm i Praktiker.

do góry

rozczarowany klient

Postów: 51015

ostrzegam przed firmą SanPrim

dodał: rozczarowany klient 2009-11-26 15:08
:  Edytuj

Absolutnie nikomu nie polecam!!!
Mam takie same doświadczenie z firmą San Prim.
Szkoda mi tylko, że nikt mnie wcześniej nie przestrzegł przed zakupem kabiny wyprodukowanej przez tą firmę,
a wybór naprawdę jest i należy się głęboko zastanowić zanim wydacie państwo niemałe pieniądze na wielki problem.
Od razu nie działało radio, brodzik się rozwarstwił, a metalowe elementy zaczęły rdzewieć,
zapomniałabym o dozownikach, również które od początku nie działają.
Od 15 lipca staram się załatwić reklamację. Po licznych telefonach do firmy SP oraz e-mailach, na które odpowiadał automat, pod koniec sierpnia udało mi się ściągnąć pana od reklamacji , który stwierdził, że i owszem raklamacja uzasadniona i za trzy tygodnie firma się z nami skontaktuje, niestety od tego momentu nawet automat na e-maile nie odpowiada.
Od trzech miesięcy czekam na jakąś informację od firmy San Prim.
Nigdy więcej nie kupię nic produkcji San Prim i odradziłam to wszystkim moim znajomym i nieznajomy.

do góry

Danuta

Postów: 51015

ostrzegam przed firmą SanPrim

dodał: Danuta 2009-11-26 16:45
:  Edytuj

Ja od roku z nimi walczę , to jest skandal totalny co oni wyprawiaja z klientem.......moja kabina przysłana została bez uszczelki czego nie mogł stwierdzić serwisant przez trzy wizyty u mnie , potem naprawiałam 4 razy dozowniki , aż poleciało mieszadło zmieniające funkcje w słynnej kabinie trzy razy......jak patrze na tą kabinę mam jej dość odechciewa mi się wszystkiego ten produkt to ruina a firma i serwis to pomyłka w teorii Darwina......odzyskać stracone pieniądze graniczy z cudem...................nigdy więcej SANPRIMU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

do góry

serw

Postów: 51015

ostrzegam przed firmą SanPrim

dodał: serw 2010-09-06 19:08
:  Edytuj

serwis katowice i okolice 727 283 957

do góry

serw

Postów: 51015

Serwis Aquasan, Watersan

dodał: serw 2011-02-25 18:49
:  Edytuj

serw Napisał(a):



> serwis katowice i okolice 727 283 957

do góry

serw

Postów: 51015

Serwis Aquasan, Watersan

dodał: serw 2011-04-04 12:20
:  Edytuj

Serwis Aquasan, Watersan 727 283 957 woj. śląskie - Katowice, Ruda Śląska, Zabrze, Gliwice, Bytom, Żory, Chorzów, Świętochłowice, Siemianowice Śląskie, Knurów, Bieruń, Bielsko Biała, Pszczyna

do góry

Serwisan

Postów: 51015

ostrzegam przed firmą SanPrim

dodał: Serwisan 2014-02-13 09:44
:  Edytuj

Aquasan,Watersan części zamienne do kabin prysznicowych tel. 727 283 957

do góry

Danuta

Postów: 51015

ostrzegam przed firmą SanPrim

dodał: Danuta 2009-11-26 16:58
:  Edytuj

Ważna wiadomość....podobno ta firma nie istnieje uległa likwidacji ....wyczytałam to na forum internetowym.....ZGROZA

do góry

bart

Postów: 51015

ostrzegam przed firmą SanPrim

dodał: bart 2009-12-09 15:33
:  Edytuj

Ja już mam spokój z firma sanprim. Posiadałem kabine aruba delux i po kilku naprawach i opóźnieniach ze strony sanprim zażądałem zabrania produktu i zwrou pieniędzy i tak też się stało oddali pieniądze i zabrali ta nieszczęsna kabinę.

do góry

hurtownia armatury

Postów: 51015

ostrzegam przed firmą SanPrim

dodał: hurtownia armatury 2010-04-14 13:52
:  Edytuj

Żałośni jesteście smiling smiley oczekujecie super produktu za 2000zł? hahah Kabina z hydromasażem Sanplast kosztuje 12 000zł wiec nie oczekujcie dobrego produktu za taką kwotę smiling smiley

do góry

majster333

Postów: 51015

ostrzegam przed firmą SanPrim

dodał: majster333 2010-04-14 13:53
:  Edytuj

zza cene kabiny sanprim mozna kupic dobra kabine zwykłą i to bez brodzika a nie z sauną ...

do góry

arek_m

Postów: 51015

ostrzegam przed firmą SanPrim

dodał: arek_m 2010-09-16 19:18
:  Edytuj

Firma Sanprim powinna zniknąć z rynku. Po kilku miesiącach elektryka się popsuła, firma lekceważy gwarancję, nie można się dodzwonić itd., itp., jakość wykonania - fatalna. Może wniesiemy pozew zbiorowy?

do góry
 

agnes4don

Postów: 4

ostrzegam przed firmą SanPrim

dodał: agnes4don 2009-11-30 13:00

Ja rowniez mam z ta firma problem. Od czw.probuje sie tam dodzwonic, ale albo jest ciagle zajete, albo po paru sygnalach wl.mi sie fax. W firmie tej jakis rok temu kupilam kabine prysznicowa. Dzis nie dziala w niej juz praktycznie wszystko ( popsuly sie rolki, natryski na plecy nie dzialaja ). Ostatnio drzwiczki mi od niej odpadly i rozlecialy sie w drobny mak. Bardzo zaluje mojego zakupu i teraz bede uwazala na ta firme.

do góry

Krzysztof01

Postów: 51015

ostrzegam przed firmą SanPrim

dodał: Krzysztof01 2009-11-30 14:36
:  Edytuj

Też ostrzegam.
Od początku ten złom nie działa to jeszcze zrozumiem ale nie rozumiem, że można tak olewać klientów.
Przekroczono termin naprawy nie ma części nie sądzę że z tym pseudoserwisem cokolwiek załatwię - pisae reklamację do Leroy Merlin o niezgodnośc towaru z umową.
Pewnie nie nadążają tego złomu naprawiac więc chyba" się zlikwidują" aby uniknąć kosztów - na nich trzeba nasłać prokuraturę!

do góry
 

karol12

Postów: 2

ostrzegam przed firmą SanPrim

dodał: karol12 2009-12-03 21:48

Dobrze wiedzieć...

do góry

wkurzony

Postów: 51015

ostrzegam przed firmą SanPrim

dodał: wkurzony 2009-12-07 13:39
:  Edytuj

z tego co wiem to firma sanprim przestła istnieć i na nic zda się dzwonienie do niej bo już nie ma zadnego pracownika.

do góry

Piotrek

Postów: 51015

ostrzegam przed firmą SanPrim

dodał: Piotrek 2009-12-14 19:06
:  Edytuj

SanPrim? Nie bardzo rozumiem te wszystkie pretensje. Skoro kabiny tej firmy miały na wyposażeniu: radio, hydromasaż, saunę, podświetlany panel sterowania i kosztowały średnio 2000 tysiące złotych to czego można było się spodziewać! Kabina renomowanej firmy z tymi funkcjami kosztuje od 15000 tysięcy złotych. Logiczne było,że towar zacznie się psuć. Pretensje można mieć tylko do siebie ,że kupiło się taki "bubel". Warto też podkreślić ,iż większość usterek tych wanien i kabin spowodowana była błędnym montażem. Nie można zlecić montażu "Panu Mirkowi" który jednocześnie malował nam ściany, położył panele itp. Podsumowując szkoda wydawać pieniądze na "bajery", lepiej kupić zwykłą kabinę i dokupić dobrej klasy panel prysznicowy. Pozdrawiam smiling smiley

do góry

Ivonn

Postów: 51015

ostrzegam przed firmą SanPrim

dodał: Ivonn 2010-09-16 20:25
:  Edytuj

sądzę, że skoro firma wyprodukowała kabinę z całym wyposażeniem to nie ważne jest w tym momencie ile kosztuje - ta kabina powinna działać (zgodnie z zapewnieniami producenta)

do góry

rysiek2

Postów: 51015

ostrzegam przed firmą SanPrim

dodał: rysiek2 2010-01-05 11:21
:  Edytuj

typowi polscy klienci-chcieliby za grosze miec "odrobine luksusu" w domu.jesli dorba kabina parowa z hydromasażem kosztuje minimum 10tys zl to jakim cudem chcielibyscie miec dobry produkt za 20%tej ceny?do marketu ida ludzie ktorzy chca ceny a nie jakosci wiec nie dziwcie sie ze towar sie psuje!!

do góry

taunusg

Postów: 51015

ostrzegam przed firmą SanPrim

dodał: taunusg 2010-01-05 20:11
:  Edytuj

Skąpiec dwa razy traci !!! Kupujcie dalej badziewie w marketach i pamiętajcie, że cena jest adekwatna do jakości .Pretensje trzeba mieć do siebie Jak się ma tak mały rozum ,jak cena w markecie ,to później przychodzi tak ogromny ból głowy jak ta kabina ,z którą nie bardzo wiadomo co zrobić .

do góry
 

agnes4don

Postów: 4

ostrzegam przed firmą SanPrim

dodał: agnes4don 2010-01-06 01:26

o widze, ze jak zwykle na pol.forach zaczyna sie pojazd...no, ale to tylko swiadczy o niektorych z nas...

do góry

jogobella

Postów: 51015

ostrzegam przed firmą SanPrim

dodał: jogobella 2010-01-10 13:00
:  Edytuj

Ale co to za roznica, z jakich powodow ktos kupuje dany towar? To, ze kosztuje mniej niz inny lepszy, to nie znaczy ze firma produkujaca to bedziewie nie jest zobowiazana prawem do naprawy gwarancyjnej lub wymiany towaru na nowy. To nie chodzi juz o towar miernej jakosci tylko o podejscie firmy do klienta i swoich pseudoproduktow.

do góry

Piotrek

Postów: 51015

ostrzegam przed firmą SanPrim

dodał: Piotrek 2010-01-08 18:29
:  Edytuj

Jaki pojazd? Autorzy trzech wcześniejszych postów mają rację.

do góry
 

agnes4don

Postów: 4

ostrzegam przed firmą SanPrim

dodał: agnes4don 2010-01-08 19:57

"Jak się ma tak mały rozum ,jak cena w markecie"-to jest pojazd, nie sadzi Pan?

do góry

rysiek2

Postów: 51015

ostrzegam przed firmą SanPrim

dodał: rysiek2 2010-01-09 14:09
:  Edytuj

po prostu-jak ktos nie ma kasy i nie zalezy mu na zdrowiu to idzie do marketu i kupuje mielone z indyka po 4zł i robi sobie z tego kotlety. ale nei narzeka ze smakuja trocinami i drewnem. jak kogos stac to kupuje swieza soczysta piers z indyka i smazy sobie sznycle. jak ktos chce urzadzic dom z gustem i klasa to kupuje kabine eago ariel paltinum lub ssww za 10tys zl lub nawet poolspa za 30tys zl i ma dobra saunę parową w domu. nie mozna miec mercedesa z salonu za 30tys zl,mozna miec za to hyundai getz lub fiat panda z promocji i tyle. jak ktos ma tylko 2-3tys zl na kabine to niech kupi normalna kabine z porzadnym stelazem za 2500zl,za 1000zl fajny panel i bedzie zadowolony.kupno parówki za 3000zł w markecie jest jak kupno zbajerowanego radia "jamnik"kiedys na targowiskach.fajnie sie swieci,ma bajerki i krótko działa.

do góry

greg

Postów: 51015

ostrzegam przed firmą SanPrim

dodał: greg 2010-01-13 12:56
:  Edytuj

ale jednak ciągle obowiązuje prawo i skoro ktoś coś wstawia do sprzedaży, to niezależnie od ceny musi się do tego prawa stosować.

do góry

arturrex

Postów: 51015

ostrzegam przed firmą SanPrim

dodał: arturrex 2010-01-16 08:24
:  Edytuj

to mało istotne ile towar kosztuje
ma działać przez okres gwarancji i juz
zapominamy tylko o tym, ze im wiecej bayerow tym wiecej potencjalnych mozliwosci usterek
im prostrze tym bardziej trwałe

do góry

Costar

Postów: 51015

ostrzegam przed firmą SanPrim

dodał: Costar 2010-01-19 07:37
:  Edytuj

Mam podobne doświadczenia z kabiną parowa Itaka K-112,nie mogę się doczkać usunięcia usterki od pół roku,na emaile nie odpowiadają, pism nie odbierają ,kontakt telefoniczny zero

do góry

mk

Postów: 51015

ostrzegam przed firmą SanPrim

dodał: mk 2010-01-21 22:09
:  Edytuj

juz czwarty raz zgłaszam awarie kabiny parowej tej firmy. Tym razem jest jeszcze jedna atrakcja gdyz od 3 tygodni probuje sie z nimi skontaktowac telefonicznie i mailowo- bez rezultatow. Nikt nie odbiera i nie odpisuje na maile.

do góry

andrzej11969

Postów: 51015

ostrzegam przed firmą SanPrim

dodał: andrzej11969 2010-01-22 19:04
:  Edytuj

Sprawa wygląda tak, że podczas montażu pękła w drobny mak szyba boczna kabiny. Po tygodniu prób dodzwonienia w Sanprimie odebrała jedna pani i przyjęła zamówienie(120zł z przesyłką). Minęły 3 miesiące i nic nie przyszło, a wszystkie telefony są głuche. Na kartonie tyle telefonów, że aż miło i oczywiście wzbudza to zaufanie klienta do pierwszego zakupu, a jak zrobi się głośno zmienią nazwę firmy i dalej totalne olewanko. Pozdrawiam.

do góry

Paw

Postów: 51015

ostrzegam przed firmą SanPrim

dodał: Paw 2010-01-22 22:43
:  Edytuj

Ludzie!!! odpuście sobie z reklamacjami bo ta firma prawdopodobnie upadła.
Ja też mam nie działającą kabinę.
Trzeba szukać nowego produktu

do góry

rychu

Postów: 51015

ostrzegam przed firmą SanPrim

dodał: rychu 2010-01-23 10:23
:  Edytuj

ludzie czytac nie umiecie?sanprim juz nie istnieje. to byla sp z o.o wiec odpowiadaja tylko przed US i ZUS.nastepnym razem szukajcie kabin powyzej 5 tys zl i sie zastanowcie przed zakupem w markecie.

do góry

Piotrek

Postów: 51015

ostrzegam przed firmą SanPrim

dodał: Piotrek 2010-01-24 17:59
:  Edytuj

Rzeczywiście firma SanPrim już nie istnieje. Jeżeli chodzi o reklamację to Firma Leroy Merlin na własny koszt podpisała umowę z serwisem zewnętrznym, który wszystkie usterki usuwa. Przynajmniej jest nadzieja na to, że usterki zostaną usunięte. Trzeba sobie zdać sprawę, że kabiny z "bajerami" za 1500zł to zwyczajny bubel. Zresztą każdy normalnie myślący człowiek powinien to zrozumie.

do góry

uzytkwonik

Postów: 51015

ostrzegam przed firmą SanPrim

dodał: uzytkwonik 2010-01-27 08:08
:  Edytuj

witam
mam taki sam problem oddalem reklamacje z tytulu niezgodnosci towaru
narazie ustlyszalem ze firma nie istnieje i jest to nie oficjalna odpowiedz jednego z pracownikow hipermarketu
niestety ten sam market oficjalnie odpisal mi ze z tytulu niezgodnosci nie zostalo uwzglednione i odeslali mi informacjie ze zostanie ze mna skontaktowany autoryzowany seriwsant (niestety wiem ze firma nie istnieje wiec
czekanie nie ma sensu) probowalem szukac czesci na swoja reke ale nikt nie ma takich dostepnych na rynku
czyli nie dokupie tych czesci i jak narazie to nie moge jej uzywac bo uszkodzony jest element do zmiany wody - czyli
galka funkcyjna i za nia leci woda wiec odkrecenie wody powoduje mi robienie basenu w lazience .


problem w tym ze jesli faktycznie firma nie istenieje to wydalem 3.5 tys zl 6 miesiecy temu i teraz nie mam ani kasy
ani sprawnego urzadzenia !!!!!!!


a hipermarket odsyla mnie ze mam sie sam dogadac z firma samprim! dobrze wiedzac ze tam sie nie da dodzwonic


najprawdopodobniej oddam sprawe do sądu przeciwko sprzedawcy - bo mnie nie interesuje ze oni kupuja od kogos
ja kupilem u nich - pozatym firma samprim jakby istniala to przeciez tez moga mnie odeslac do pana wietkonga z chin



pozdrawiam i nie polaceam hipermarketow castorama !

do góry

ricardo

Postów: 51015

ostrzegam przed firmą SanPrim

dodał: ricardo 2010-01-27 18:07
:  Edytuj

castorama ma bardzo dobra kancelarie prawna obawiam sie ze wydasz kase na sądy i podróże i w koncu gówno uzyskasz.

do góry

Piotrek

Postów: 51015

ostrzegam przed firmą SanPrim

dodał: Piotrek 2010-01-30 17:20
:  Edytuj

Moim zdanie sprawa w sądzie jest do wygrania. Skoro składał Pan reklamację z tytułu niezgodności towar z umową to za towar odpowiada sprzedawca i to on jest zobowiązany do naprawy tego sprzętu.


Art. 4. 1. Sprzedawca odpowiada wobec kupującego, jeżeli towar konsumpcyjny w
chwili wydania jest niezgodny z umową; w przypadku stwierdzenia niezgodności przed
upływem sześciu miesięcy od wydania towaru domniemywa się, że istniała ona w chwili
wydania.
2. W przypadku indywidualnego uzgadniania właściwości towaru konsumpcyjnego
domniemywa się, że jest on zgodny z umową, jeżeli odpowiada podanemu przez
sprzedawcę opisowi lub ma cechy okazanej kupującemu próbki albo wzoru, a także gdy
nadaje się do celu określonego przez kupującego przy zawarciu umowy, chyba że
sprzedawca zgłosił zastrzeżenia co do takiego przeznaczenia towaru.
3. W przypadkach nieobjętych ust. 2, domniemywa się, że towar konsumpcyjny jest
zgodny z umową, jeżeli nadaje się do celu, do jakiego tego rodzaju towar jest zwykle
używany oraz gdy jego właściwości odpowiadają właściwościom cechującym towar tego
rodzaju. Takie samo domniemanie przyjmuje się, gdy towar odpowiada oczekiwaniom
dotyczącym towaru tego rodzaju, opartym na składanych publicznie zapewnieniach
sprzedawcy, producenta lub jego przedstawiciela; w szczególności uwzględnia się
zapewnienia, wyrażone w oznakowaniu towaru lub reklamie, odnoszące się do właściwości
towaru, w tym także terminu, w jakim towar ma je zachować.
4. Na równi z zapewnieniem producenta traktuje się zapewnienie osoby, która
wprowadza towar konsumpcyjny do obrotu krajowego w zakresie działalności swojego
przedsiębiorstwa, oraz osoby, która podaje się za producenta przez umieszczenie na
towarze swojej nazwy, znaku towarowego lub innego oznaczenia odróżniającego.
Art. 5. Sprzedawca nie jest związany zapewnieniem, o którym mowa w art. 4, jeżeli
wykazał, że zapewnienia tego nie znał, ani, oceniając rozsądnie, znać nie mógł, albo że nie
mogło ono mieć wpływu na decyzję kupującego o zawarciu umowy, albo też że jego treść
sprostowano przed zawarciem umowy.
Art. 6. Za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową uważa się również
nieprawidłowość w jego zamontowaniu i uruchomieniu, jeżeli czynności te zostały wykonane
w ramach umowy sprzedaży przez sprzedawcę lub przez osobę, za którą ponosi on
odpowiedzialność, albo przez kupującego według instrukcji otrzymanej przy sprzedaży.
Art. 7. Sprzedawca nie odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową,
gdy kupujący o tej niezgodności wiedział lub, oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć. To
samo odnosi się do niezgodności, która wynikła z przyczyny tkwiącej w materiale
dostarczonym przez kupującego.
Art. 8. 1. Jeżeli towar konsumpcyjny jest niezgodny z umową, kupujący może żądać
doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę
na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych
kosztów. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość towaru zgodnego z
umową oraz rodzaj i stopień stwierdzonej niezgodności, a także bierze się pod uwagę
niedogodności, na jakie naraziłby kupującego inny sposób zaspokojenia.
2. Nieodpłatność naprawy i wymiany w rozumieniu ust. 1 oznacza, że sprzedawca ma
również obowiązek zwrotu kosztów poniesionych przez kupującego, w szczególności kosztów demontażu, dostarczenia, robocizny, materiałów oraz ponownego zamontowania i
uruchomienia.
3. Jeżeli sprzedawca, który otrzymał od kupującego żądanie określone w ust. 1, nie
ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że uznał je za uzasadnione.
4. Jeżeli kupujący, z przyczyn określonych w ust. 1, nie może żądać naprawy ani
wymiany, albo jeżeli sprzedawca nie zdoła uczynić zadość takiemu żądaniu w odpowiednim
czasie lub gdy naprawa albo wymiana narażałaby kupującego na znaczne niedogodności,
ma on prawo domagać się stosownego obniżenia ceny albo odstąpić od umowy; od umowy
nie może odstąpić, gdy niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową jest nieistotna. Przy
określaniu odpowiedniego czasu naprawy lub wymiany uwzględnia się rodzaj towaru i cel
jego nabycia.


To fragment ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.
Powinno to Panu pomóc smiling smiley
Pozdrawiam

do góry

savio

Postów: 51015

ostrzegam przed firmą SanPrim

dodał: savio 2010-01-30 20:06
:  Edytuj

Pracowałem w tej firmie ponad rok i wiem tylko tyle , że to jest bubel z Chin . Firma została zlikwidowana , bo podobno upadła , ale właściciele zrobili myk i mają inną firmę na lewego właściciela i nikt wam pieniędzy za to już nie zwróci , bo oni z własnych domów się wymeldowali i z żonami się rozwiedli żeby nie płacić pieniędzy , Jak na razie nic nie można im zrobić i nic zabrać , bo niby nic nie mają .

do góry

TOM

Postów: 51015

ostrzegam przed firmą SanPrim

dodał: TOM 2010-02-11 23:03
:  Edytuj

TAK FIRMA SANPRIM NIE ISTNIEJE NA 100 %

do góry

hamplik

Postów: 51015

ostrzegam przed firmą SanPrim

dodał: hamplik 2010-03-06 10:27
:  Edytuj

Witam
Kupiłem kabinę prysznicową firmy SanPrim w Praktikerze. Uważam to za najgorszy zakup w historii moich zakupów. Już po miesiącu użytkowania odleciały kółka od drzwiczek. Poszedłem do Praktikera i nawet nie chcieli mnie obsłużyć. A najlepsze jest to, że w celu znalezienia brakujących części oraz kontaktu z firmą SanPrim odesłali mnie do...Castoramy.


Moje zalecenie dla wszystkich...omijać szerokim łukiem sklepy Praktikera oraz produkty firmy SanPrim.

do góry

ZNIESMACZONA

Postów: 51015

ostrzegam przed firmą SanPrim

dodał: ZNIESMACZONA 2010-03-22 10:17
:  Edytuj

witam
od blisko 2 lat jestem posiadaczka wanny Aruba,w tym czasie nastapiły 3 awarie,a to oswietlenie poszło z hukiem,uszkodzenie termostatu,uszkodzenie saunny,ozon też nie działa-jednym słowem badziewie.Od grudnia kolejna usterka-niestety poprzedni serwisant upadł o czym dowiedziałam sie dopiero w koncu stycznia z tego forum.
Pojechałam do PRaktikera-tam złozyłam reklamacje i miła Pani pionformowała nas ,ze i owszem jest juz inny serwisant,który dokona ogledzin do 3 tygodni.czas minał i nikt sie nie pojawił.Po mojej telefonicznej interwencji(minal miesiąc od zgłoszenia-panowie zserwisu sie pojawili,ale bez jakiejkolwiek czesci-zabrali panel sterujacy,generator pary -poinformowali,ze naprawa bedzie trwała nie wiecej niz 14 dni.Oczywiscie czas minął i cisza.Wiec znów telefon w ruch-w odpowiedzi uslyszałam ,ze czekaja na czesci-moze to trwac kolejny tydzien lub 2 i tyle.
W praktikerze tez rece rozkładaja
gwarancja konczy mi sie w sierpniu i tu moje pytanie-czy serwis jest jakos zobligowany do przestrzegania terminu napraw-czy to moze trwac w nieskonczonosć? co moge jeszcze w tej sytuacji zrobić?czy tylko grzecznie i cierpliwie pozostaje mi czekać az łaskawie ktoś to naprawi a może i nie...?
pozdrawiam
ZNIESMACZONA

do góry

Przyjaciel wesołego Diabła

Postów: 51015

ostrzegam przed firmą SanPrim

dodał: Przyjaciel wesołego Diabła 2010-03-22 18:49
:  Edytuj

Witam.
Jeśli Pan kupił kabinę w Praktikerze to ma Pan prawo złożyć reklamacje pracownik działu reklamacji ma OBOWIAZEK przyjąć ta reklamację. Reklamacje Sanprimu przejęła firmaH Home Republic. Zaznaczam że roki od kabiny są wyjęte z gwarancji jako cześć zużywająca się tak samo jak klocki hamulcowe, wiec nawet jeśli pracownicy praktikera przyjmą reklamacje to standardowo zostanie odrzucona. Druga sprawa Praktiker nie posiada i nigdy nie posiadał akcesorji typu rolki i uszczelki w ofercie sprzedaży. Pracownik tego marketu może starał się pomóc bo Castorama posiadała takowe rolki.
Ewentualnie polecam allegro ale uprzedzam że są tam rolki o różnych wymiarach i często nie pasują do kabin Sanprimu.
Z jakiego miasta Pan jest może polecę Panu gdzie można dokupić takie roki i inne części???
Pozdrawiam

do góry

Grazia

Postów: 51015

ostrzegam przed firmą SanPrim

dodał: Grazia 2010-03-30 15:01
:  Edytuj

gdzie można kupić cześci do wanny aruba?konkretnie chodzi mi o pokretła dopuszczajace wodę

do góry

klientka

Postów: 51015

ostrzegam przed firmą SanPrim

dodał: klientka 2010-03-30 17:36
:  Edytuj

Witam
Pomijająć fakt,iż też jestem rozczarowana tymże produktem(aruba ka-46 za blisko 5.000zł-niekończonce się awarie chciałam zapytać o warunki gwarancji,w której to pisze..cyt" reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie nie dłuzszym niż 14 dni od daty zgłoszenia"W przypadku,gdy naprawa wymaga ściągniecia odpowiednich części z fabryki,naprawa może się wydłużyć do 48 dni.
W moim przypadku zgłoszenie miało miejsce 08.02.2010-serwisanci w domu pojawili się 05.03.2010 po mojej interwencji telefonicznej.Nie mieli z sobą ni jednej części odpowiadającej modelowi wanny.Uszkodzone części zabrali do naprawy(panel sterujacy oraz generator pary) Pokrętła do regulacji cisnienia wody oraz wyboru fonkcji,które rozpadły się(nie można ich uzywać-by doprowadzić wodę na dzień trzeba używać kombinerek) -też takowych częsci nie mieli z soba wiec zalecili "cierpliwie" czekać.
Dziś mamy koniec marca serwis nadal nie dostarczył częsci-telefonicznie oswiadczył iż naprawa bedzie dokonana najszybciej 10. kwietnia
I tu moje pytanie-czy umowny czas naprawy zawarty w warunkach gwarancji został przekroczony? czy te 48 dni liczy się od momentu zgłoszenia czy pojawienia się serwisu i zabrania przez nich czesci do naprawy?
dodam tylko ,ze w warunkach gwarancji nie ma wzmianki by były brane pod uwagę wyłacznie dni robocze
pozdrawiam
klientka

do góry

Przyjaciel Wełego Diabła

Postów: 51015

ostrzegam przed firmą SanPrim

dodał: Przyjaciel Wełego Diabła 2010-03-30 22:17
:  Edytuj

Witam
Mam dla Pani - klientki chyba zła wiadomość, po tych owych 48 dniach serwis znów przedłuży ową naprawę z braku części.
W Leroy Merlin maja podpisane umowy z serwisantami i serwisanci sami załatwiają „ jakoś części, a Praktikerze reklamacje są przesyłane do Home Hepublic.
Zależy gdzie Pani kupiła pechową kabinkę, jeśli w markecie to proponuje złożyć oficjalną (pisemną)skargę do dyrektora marketu i napisać do centrali firmy, xera dokumentów załączyć.
Zagrozić oddaniem sprawy do sądu i opisaniem tego w gazecie. Markety tego się boja najbardziej złej opinii, niech naprawią to w trybie ustawowym albo zwrot pieniążków .
przeważnie to pomaga,

Pozdrawiam

do góry

klientka

Postów: 51015

ostrzegam przed firmą SanPrim

dodał: klientka 2010-03-31 17:10
:  Edytuj

Dziekuje bardzo za rady-bedę miała to na uwadzę.Jednakże wrócę do mojego pytania-czy został przekroczony termin.Od którego momentu liczą owe 48 dni? od dnia złożenia reklamacji gwarancyjnej czy dnia pojawienia się serwisantów w domu(demontaż uszkodzonych czesci)Miedzy tymi 2 datami jest róznica blisko miesiaca)


ps.Po wczorajszej mojej interwencji w Praktikerze otrzymałam informację ,iż serwis zobowiazał sie do "naprawy" najwczesniej 10. kwietnia.
"naprawy" dałam w cudzysłow bo poinformowano mnie również,ze częsci -gałki do regulacji wody nadal nie maja i nie wiadomo czy do 10.04 bedą mieć-szok!!!Nadal pozostają mi kombinerki:-(((
Aż mnie ciarki przechodzą na myśl co będzie jak gwarancja się skończy-wannna a z nią 5.000 pójdzie na złom
Klientka

do góry
 

Ryan

Postów: 5

ostrzegam przed firmą SanPrim

dodał: Ryan 2010-04-03 23:56

Witam


Pisma do dyrektora ? Groźby opisania w gazecie ? Pracownicy działów reklamacji w takich sklepach słyszą to kilka razy dziennie. Przynosi to efekt w przypadku spraw dotyczących niskich kwot, ale tam obeszło by się i bez tego. W przypadku kiedy kwota jest już znaczna dostanie Pani co najwyżej oficjalne pismo od dyrektora/centrali i ewentualnie talonik na parę groszy do wydania na sklepie w ramach zadośćuczynienia.


Ale jeśli mamy porozmawiać o Pani sprawie poważnie to wygląda to mniej więcej tak.


Złożyła Pani reklamację z tytułu gwarancji (tak wywnioskowałem z posta) NIE MA TO JEDNAK ŻADNEGO ZNACZENIA ponieważ gwarant w tej chwili NIE ISTNIEJE. Automatycznie więc (bez względu na to co napisane jest na protokole reklamacyjnym) reklamacja jest złożona z tytułu "niezgodności towaru z umową" jeśli kupującym jest osoba prywatna lub "rękojmi" jeśli kupującym jest firma/przedsiębiorstwo (to tak w skrócie bo zasady wyróżnienia sprzedaży konsumenckiej są trochę bardziej skomplikowane).


Zakładam że w Pani przypadku mamy do czynienia z pierwszą ewentualnością tak więc obowiązują tutaj terminy opisane w "Ustawie o szczegółowych warunkach sprzedaży konsumenckiej i zmianie kodeksu cywilnego". Terminy wyznaczone przez gwaranta w karcie gwarancyjnej NIE MAJĄ ŻADNEGO ZNACZENIA W PRZYPADKU TEJ REKLAMACJI. Co więcej w takim przypadku stroną w sprawie NIE JEST gwarant czyli firma SanPrim tylko sprzedawca czyli market w którym kupiła Pani towar.


Niestety ustawa nie jest w tym przypadku specjalnie sprecyzowana. Tak naprawdę określa tylko tyle że w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji musi Pani dostać odpowiedź odnośnie sposobu rozpatrzenia reklamacji, natomiast terminy napraw określane są jako "najszybszy możliwy" co tak naprawdę może oznaczać wszystko.


Moja propozycja, poczekać do 10 kwietnia, jeśli sprawa dalej nie ruszy nie straszyć pismami, gazetami, telewizją po prostu poinformować market o swojej decyzji (najlepiej na piśmie) i oddać sprawę do sądu (w przypadku braku reakcji z ich strony). Nie znam pełnej dokumentacji ale myślę że jest duża szansa na wygranie sprawy z powodu "narażenia na znaczne niedogodności". Oczywiście przed tym krokiem NIEZBĘDNE JEST zasięgnięcie porady prawnej, tak jak mówię nie znam pełnej dokumentacji więc coś mogło mi umknąć.
Przypominam że w przypadku odstąpienia od umowy (zwrotu gotówki) sprzedawca jest zobowiązany zwrócić koszty montażu, demontażu oraz transportu (lub ten transport zapewnić), koszty muszą być jednak udokumentowane więc radzę zachować faktury na te usługi.


Jeśli chodzi o ciarki które Panią przechodzą na myśl o skończeniu się gwarancji, proszę się nie martwić na ten towar już dawno NIE MA PANI GWARANCJI, straciła ją Pani wraz z upadłością gwaranta smiling smiley.
Ale od tego mamy prawo żeby w takich przypadkach nie pozostawać na lodzie.


Pozdrawiam

do góry

klientka

Postów: 51015

ostrzegam przed firmą SanPrim

dodał: klientka 2010-04-08 12:40
:  Edytuj

Dziekuję bardzo!!
Pana wypowiedż jest dla mnie "krzepiaca"
Poczekam do 10 kwietni(to już raptem 2 dni)po tym terminie uruchomię co się da,jak narazie mam umówioną wizytę w poniedziałek z rzecznikiem praw konsumenta
Pozdrawiam ciepło

do góry
 

Ryan

Postów: 5

ostrzegam przed firmą SanPrim

dodał: Ryan 2010-04-10 10:07

Witam ponownie smiling smiley


Wizyta u rzecznika praw konsumenta oczywiście nie zaszkodzi, nie należy jednak zbyt wiele się po niej spodziewać. Rzecznik tak naprawdę nie może zrobić nic żeby przyspieszyć taką sprawę. Jego możliwości kończą się na wysłaniu pisma do marketu z prośbą o wyjaśnienie sprawy. Jeśli market odpisze w odpowiednim terminie (odpisać można tak naprawdę cokolwiek) to rzecznik ma związane ręce. Jeśli market nie odpisze (co raczej się nie zdarza) wtedy rzecznik może na market nałożyć karę (co tak naprawdę nijak nie przyspieszy załatwienia Pani sprawy).


Co więcej czasami dobrze jest przefiltrować słowa rzecznika konsultując je z prawnikiem. Ostatnio w swojej pracy trafiłem na ludzi którzy chcąc pomocy udali się do rzecznika (reklamacja odrzucona przez producenta). Rozwiązanie które zostało im zaproponowane było chyba najgorszym z możliwych. Pierwszy raz spotkałem się z sytuacją w której market bronił klienta przed rzecznikiem praw konsumenta smiling smiley smiling smiley smiling smiley.


Naprawdę nie rozumiem dlaczego Praktiker tak strasznie broni się przed załatwianiem tych spraw szybciej. W końcu zaleje ich fala pozwów sądowych w sprawach praktycznie nie do wygrania.
W Pani przypadku naprawdę trzeba się już zachować stanowczo, okres załatwiania tej reklamacji jest już po prostu absurdalny (zwłaszcza biorąc pod uwagę towar którego dotyczy).


Pozdrawiam i życzę powodzenia smiling smiley.

do góry

klientka

Postów: 51015

ostrzegam przed firmą SanPrim

dodał: klientka 2010-04-12 16:56
:  Edytuj

Witam ponownie
Termin 10.04 minął.
Kolejny raz przedłużono termin-cześći sa w drodze,jak tylko je otrzymają priorytetem usuną awarie-to odpowiedz serwisu
Z kolei sklep wyszedł z propozycją(,ale jak twierdzi to serwis będzie ponosił ten koszt,) rekompensatę w wysokości 10% wartosci towaru.
Na moje pytanie na kim ciaży obecnie odpowiedzialność gwarancyjna uzyskałam odpowiedz iż na serwisie(upadajaca firma sanprim z nimi nawiazała umowe)więc zapisy w warunkach gwaracji nadal obowiazują.
Tak jak pisałam wcześniej
14 dni na rozpatrzenie reklamacji
max.48 dni w przypadku ściagniecia cześći
łacznie 62 dni
Ten termin został przekroczony!!!
Najgorsze jest to,ze dosłownie kilka minut temu przegladając gazetke(ofertę) sklepu zauważyłam iż na sprzedaż posiadają takowe modele,jestem normalnie tak ogromnie zaskoczona tym faktem ,ze nie wiem juz co myśleć.
Czy ja mogę domagać sie w moim przypadku wymiany wanny na nową??
ps. Wizyta u rzecznika nic nie dała,vo by mogło mnie zadowolic

do góry
 

Ryan

Postów: 5

ostrzegam przed firmą SanPrim

dodał: Ryan 2010-04-13 19:58

Hahahaha


Przepraszam bardzo za moją reakcję smiling smiley, natomiast ludzie zajmujący się w tym Praktikerze reklamacjami są po prostu żałośni smiling smiley smiling smiley smiling smiley.


Po pierwsze : naprawdę Pani myśli że upadająca firma (SanPrim) zastanawiała się nad tym kto będzie się zajmował ich reklamacjami po upadku ? Co więcej uważa Pani że to normalne że firma HR (serwisant) wykonuje naprawy charytatywnie ? Bo przecież ich "pracodawca" nie istnieje, więc kto im płaci ??
TO JEST PO PROSTU BEZ SENSU I SĄ TO NAPRAWDĘ WYSSANE Z PALCA BREDNIE
Dam sobie prawą rękę odciąć że umowa jest podpisana pomiędzy serwisantem a Praktikerem i to Praktiker płaci im za naprawy (tak więc oczywiście może ich obciążyć kosztami tych 10% wartości, sami mamy takich serwisantów od "chińszczyzny" więc wiem jak to działa smiling smiley ). Proszę zauważyć również że żaden inny market/sklep który handlował SanPrimem nie korzysta z tego serwisanta, a czemu skoro to spadkobierca gwarancji po SanPrimie ?? Odpowiedź prosta, BO TO JEST BREDNIA smiling smiley.
Tak więc dalej podtrzymuję że reklamacja jest tak naprawdę tytułu "niezgodności towaru z umową"i NIE OBOWIĄZUJĄ TERMINY GWARANCYJNE.


Dalej również podtrzymuję że ma Pani ogromne szanse na odstąpienie od umowy lub wymianę towaru na nowy, proszę również nie zapomnieć o kosztach związanych reklamacji o których pisałem w poprzednich wiadomościach, ich zwrot jest obowiązkiem marketu. To Pani jest ofiarą w tym sporze i nie może Pani ponosić jakichkolwiek kosztów z reklamacją związanych.


Niestety jeśli chodzi o rzecznika spodziewałem się takiej Pani reakcji. On naprawdę po prostu nie może NIC.
Gorąco jednak polecam to o czym również pisałem wcześniej czyli poradę prawną. Wiąże się to oczywiście z pewnymi kosztami ale jeśli ma to pomóc w szybszym rozpatrzeniu sprawy to chyba warto.


Nie wiem jak pracownicy działu reklamacji Praktikera mogą tak wciskać kit prosto w oczy (zastanawiam się czy to nie jest karalne, w końcu nie robią tego prywatnie) ale naprawdę proszę nie dać sobą manipulować i walczyć o swoje.


Reasumując: firma HR jest tylko serwisantem NIE GWARANTEM, stroną w sprawie jest Praktiker a nie HR, i ma Pani ogromne szanse (moim zdaniem graniczące z pewnością) na wygranie sprawy w sądzie.


Pozdrawiam smiling smiley


PS. Części które są już "w drodze" mogą płynąć jeszcze wiele miesięcy, ja bym na nie nie liczył, naprawdę smiling smiley.

do góry

klientka

Postów: 51015

ostrzegam przed firmą SanPrim

dodał: klientka 2010-04-14 17:59
:  Edytuj

Jestem ogromnie Panu wdzięczna za udzielone odpowiedzi.
Dzięki Panu nabylam wiedzę( a myślę że i wiele innych osób majacych podobne problemy),,której wcześniej nie posiadałam
Z serca dziekuję
Jednakże dziś jestem już ogromnie zmęczona przepychankami,które odbyłam a to ze sklepem a to z serwisem.
Faktem jest ,ze ine sklepy posiadają inny serwis,mimo,ze sprzedawali ten sam produkt.
Zastanowił mnie też fakt ,kto dziś udziela gwarancji na sprzedawane kabiny,bo są w ofercie.Pozwoliłam sobie zwrócić się z takowym zapytaniem do samej centrali sklepu.Pani zza słuchawki oświadczyła iż obecnie przy kupnie owej kabiny gwarantem jest ."Home...."a firma Sanprim nie ogłosiła oficjanej upadłości.
Z kolei podobne markety które kiedyś oferowały tenże produkt podpisały odrebną umowę z innymi serwisami,by moć świadczyć pomoc klientom na wypadek awarii(informacja z obsługi klienta" Castor..."
Do firmy Home...." niestety ale nie udało mi się dodzwonić.
Moja sytuacja dziś wygląda nastepująco
-części dotarły,serwis jutro przyjeżdza,mam ogromną nadzieję,ze w końcu wezmę odprężającą spokojną kąpiel,ale tak szczerze to spokojnie nie mogę już patrzeć na ten produkt
pozdrawiam

do góry

klientka

Postów: 51015

ostrzegam przed firmą SanPrim

dodał: klientka 2010-04-14 18:09
:  Edytuj

Uzupełniajac moją wcześniejszą wypywiedz..
wiedzę,którą nabyłam napewno wykorzystam przy kolejnej reklamacji,bo awaria napewno nastapi kolejna,patrząc juz realnie jaki bubel nabyłam!!!
Chciałam jeszcze przestrzec kolejnych potencjanych klientów(owy model jest teraz 50% tańszy ,uważam ,ze sklepy chcą się pozbyć tech bubli stąd tak obnizona cena)....
.......kochani!!!!odradzam !!!!!!!!Odradzam!!!!i jeszcze raz odradzam!!!!!!!!!

do góry
 

Ryan

Postów: 5

ostrzegam przed firmą SanPrim

dodał: Ryan 2010-04-14 20:49

Witam (miejmy nadzieję że w tym wątku forum po raz ostatni smiling smiley )


Tak tylko w kwestii zakończenia tematu, firma HR oczywiście może dać gwarancję na te produkty, obowiązuje ona jednak w przypadku towarów zakupionych po wejściu w/w umowy w życie. Pani przypadku to jednak nie dotyczy.
Natomiast faktem jest że jeśli jest szansa że cała ta udręka skończy się dla Pani jutro to nie ma sensu szarpać się z nimi dalej.


Co do kabin i wanien firmy SanPrim to są dwie możliwości, albo Praktiker faktycznie robi wyprzedaż resztek, albo nastąpił tu bardzo prosty i łatwy chwyt smiling smiley.
Mianowicie firma San Prim upada, udziałowcy spółki pozbywają się majątku (fikcyjne rozwody, przepisanie majątku na byłe żony lub inne ciekawe tego typu sposoby), po czym spółka ogłasza upadłość a udziałowcy rozkładają ręce bo nie mają jak spłacić wierzycieli (w tym także zapewnić napraw gwarancyjnych), niedługo potem powstaje inna spółka XXX handlująca dokładnie taką samą "chińszczyzną" i o dziwo z tymi samymi udziałowcami która to jednak nie ma z SanPrim nic wspólnego smiling smiley. Podejrzewam że to tylko kwestia czasu kiedy w marketach pojawią się te same produkty tylko z innymi naklejkami na szybach hehe smiling smiley. Tak więc radzę się dokładnie zastanowić nad zakupem. Paradoksalnie, dobrym sposobem na uniknięcie takich pomyłek jest rozmowa z doradcą handlowym w markecie, wiem że większość ludzi uważa że chcą oni jedynie wcisnąć im byle co, ale to nie prawda, jeśli poproszą Państwo o fachową poradę to zostanie ona udzielona.


Pozdrawiam

do góry

Ktosiek

Postów: 51015

ostrzegam przed firmą SanPrim

dodał: Ktosiek 2010-04-19 07:44
:  Edytuj

witam
Ryan masz racje z opisem sytuacji firmy Sanprim i nowo powstałem firmy ( córki) HR.
Kabiny z firmy San... sa obecnie oklejone naklejkami Home rep.. stare widacć nadal, na kabinach masz logo sanprimu :-). jest to obecnie sprzedawane chyba tylko w Praktikerach.
A co do kabiny Aruba de Luxe która jest sprzdawaana niby 50% taniej wydaje mi się że obecnie jest inna bez sauny,
i jest dostarczona przez HR.

do góry

jako

Postów: 51015

ostrzegam przed firmą SanPrim

dodał: jako 2010-04-08 07:46
:  Edytuj

W lipcu minie 2 lata jak kupilem Kostarykę Plus w Poznaniu. Nie powiem troche klopotów bylo przy zakupie, ale jakoś to przebrnąłem. Z kabiny byliśmy bardzo zadowoleni , ale po roku kilka elementów zaszwankowalo. no i tu już byla jazda z serwisem, ale i to przebrnąłem. wszystko zostało naprawione, nawet zwrócono mi 400 PLN za wadę , której nie dalo sie naprawić - byl to brodzik. jazda była też ze zwrotem owych 400 PLN, ale i to zostało załatwione Nadal byliśmy zadowoleni - kabina dzialała cacy. niestety w lutym poszedl mieszacz i wyświetlacz, no i tu już jazda. W żaden sposób nie mogę się skontaktować ze serwisem Sanprimu i zglosić naprawę gwarancyjną. Żadnych szans kontaktu - próbuje od miesiaca na różne sposoby. Będę walczył dalej choć szanse marne. Wynika z tego, że Sanprim zamknął swoje podwoje - żadnego kontaktu.
Moze Ktoś wie jak sie z Nimi skontaktować może telefon, mail itp.

do góry

klientka

Postów: 51015

ostrzegam przed firmą SanPrim

dodał: klientka 2010-04-08 12:37
:  Edytuj

Firma Sanprim nie istnieje!!!!
Mimo,ze po wykręceniu nr w słuchawce słychac...."proszę czekać ,konsultanci prowadzą rozmowy.." -tak było w moim przypadku!!!
Proszę osobiście lub telefonicznie skontaktować ze sklepem,w którym był dokonany zakup!!!
Pozdrawiam

do góry

bobinka

Postów: 51015

kostaryka pluska 125 firmy SanPrim

dodał: bobinka 2010-08-24 14:45
:  Edytuj

potwierdzam firmy San Prim nie ma już! w praktikerze Warszawa Okęcie potwierdzili. Reklamacje przyjmują jeśli kabina jest jeszcze na gwarancji najlepiej osobiście ale też podali telefon do serwisu: 52-353-60-82 - o dziwo działa i przyjmują do naprawy kabiny sanprim! acha moja kabina zapomniałam napisać na wstępie od zakupu ma coś nie tak z elektryką - poprzednio serwisant który ją napraiwał twierdził że to za każdym razem inna usterka ale elektryczna zakupiona została 03.2009r. teraz 3 raz się popsuła!!!na razie nic więcej nie wiem odnośnie działania serwisu zobaczymy czy i kiedy się ktoś odezwie do mnie jeśli chodzi o konkretny dzień naprawy ale jestem dobrej myśli póki co i czekam na ciąg dalszy.

do góry
 

kmskabiny

Postów: 4

kostaryka pluska 125 firmy SanPrim

dodał: kmskabiny 2010-10-04 11:51

Witam
Jeżeli ktoś ma problem z kabiną prysznicową lub wanną z hydromasażem chętnie pomogę. Prowadzę firmę zajmującą się kompleksowymi usługami sanitarnymi, więc w razie kłopotów w tym zakresie piszcie na maila : kms@kmskabiny.pl albo dzwońcie 0793 213 381. Postaram się pomóc i doradzić.
ps.W kabinach z sauną firmy sanprim "elektryka" pada często przez wadliwe działanie ozonatora , tak więc proponuję go odłączyć (kabelki oznaczone O3).

do góry

Grzegorz

Postów: 51015

ostrzegam przed firmą SanPrim

dodał: Grzegorz 2010-04-21 08:47
:  Edytuj

Witam wszystkich serdecznie.


Jestem również klijentem SunPrim i mam takie same kłopoty jak opisane wyżej i nie będę się powtarzał.
Wczoraj w południe przejeżdżałem przez Łomianki i zajrzałem na ul. Kolejową 400 - siedziba firmy SunPrim.
Po firmie został tylko wielki szyld reklamowy, a pracownicy nowej firmy ( ponieważ, taka tam już jest ) rozkładają ręce i nie mają zielonego pojęcia co stało się z poprzednią.
Pozdrawiam.

do góry

klientka

Postów: 51015

ostrzegam przed firmą SanPrim

dodał: klientka 2010-04-28 13:37
:  Edytuj

to taka kwadratura koła-ja już nic tego nie pojmuję!!
W centrali sklepu,który obecnie sprzedaje nadal te buble powiedziano mi,ze firma san prim nie ogłosiła upadłosci
Co do mojej reklamacji...i owszem serwis pojawił się z cześciami innego modelu,na które czekałam około 70 dni!
Propozycja padła by z 5 funkcji dopuszczania wody zrobić 4...hahhah,-szok!!!
Osłupiałam---jak można coś takiego proponować!!!Po dość mocnej wymianie zdań rozmonotowali to co przywieżli i zrobili!!!((ze sporymi kłopotami,bo panowie najwyrazniej nie mają pojecia co i jak-były telefony jak to wykonać aż w koncu dałam im własną instrukcję montażu)
głowice zamontowane byle było-wybierasz kran a woda leje się z deszczownicy ,wybierasz słuchawke prysznicową woda leje sie z masazera...o
Dużo by jeszcze pisać..jak np słabo dokręcone węże doprowadzajace i odprowadzajace wodę.
Po kąpieli łazienka zalana ,przy ciesnieniu wody wszystko poszło-dobrze ,ze maż był w domu....
Na dziś nie działa jeszcze oswietlenie,bo nie mieli cześći-znów kazali czekać(2 tygodnie)
Zwrócili 10% wartości towaru jako rekompensata za czas oczekiwania.....
echh.....ta wannna to już mi....wychodzi.:-)
pozdrawiam

do góry
 

kmskabiny

Postów: 4

ostrzegam przed firmą SanPrim

dodał: kmskabiny 2010-10-04 16:26

Witam proszę przesłać mi jaki to model kabiny , prawdopodobnie będę mógł coś poradzić.


kms@kmskabiny.pl

do góry

bieta

Postów: 51015

ostrzegam przed firmą SanPrim

dodał: bieta 2010-05-05 20:02
:  Edytuj

WITAM.
JA RÓWNIEŻ MAM BARDZO PRZYKRE DOŚWIADCZENIA Z PRAKTIKEREM W KATOWICACH (BARDZO DELIKATNIE MÓWIĄC). PÓŁ ROKU TEMU KUPIŁAM KABINE PRYSZNICOWĄ FIRMY SANPLAST. PRZEZ 4 MIESIĄCE LEŻAŁA W POKOJU NIEROZPAKOWANA, PONIEWAŻ REMONT NAM SIĘ PRZECIĄGAŁ. PO ROZPAKOWANIU JEJ I PRÓBIE MONTAŻU OKAZAŁO SIĘ ŻE BRAKUJE WSZYSTKICH CZĘŚCI MONTAŻOWYCH I INSTRUKCJI MONTAŻU. POJECHALIŚMY DO SKLEPU (PRAKTIKER KATOWICE) I W PIERWSZEJ WERSJI ODPOWIEDŹ BYŁA TAKA, ŻE KURIEREM OTRZYMAM BRAKUJĄCE CZĘŚCI. JEDNAK W SUMIE OKAZAŁO SIĘ ŻE ORYGINALNYCH CHĘŚCI NIE DOSTANIEMY NIEMÓWIĄC JUŻ O WYMIANIE KABINY LUB ZWROCIE PIENIĘDZY. ODDALIŚMY SPRAWĘ DO RZECZNIKA PRAW KONSUMENTA, JEŻELI TO NIE PRZYNIESIE EFEKTU TO PÓJDZIEMY DO SĄDU. JESTEŚMY ZDETERMINOWANI. A PRAKTIKER WSZYSTKIM ODRADZAMY.

do góry

MaciejL

Postów: 51015

ostrzegam przed firmą SanPrim

dodał: MaciejL 2010-06-04 18:42
:  Edytuj

Od prawie 2 lat mam kabinę parową tej firmy i mogę z całą stanowczością powiedzieć, że wyczerpuje ona w pełni pojęcie "chińskiego badziewia". Plastikowe pokrętła baterii poszły w rozsypkę, głośnik radia buczy tak przeraźliwie, że żal włączać w ogóle oświetlenie w kabinie, z rurek od jaccuzi sączy się woda - od samego początku, a w liczne szczeliny są wręcz niemożliwe od wyczyszczenia bez użycia szczoteczki do zębów.
Serwis tej "firmy" funkcjonuje w taki sposób, że jeśli wpadłbym do nich i zatłukł każdego młotkiem, to każdy sąd by mnie uniewinnił. Zgłoszenie przyjęte - i tyle. Po kilku tygodniach wydzwaniania dowiedziałem się jedynie, że "części nie ma, a jak będą to będą".

do góry

mario79

Postów: 51015

ostrzegam przed firmą SanPrim

dodał: mario79 2010-06-04 22:16
:  Edytuj

witam potrzebuje panel do tej nieszczesnej kabiny bo mi już nie działa sterownik ani swiatlo ani radio nic jakby ktos miał to kupie oczywiscie działajacy

do góry

klientka

Postów: 51015

ostrzegam przed firmą SanPrim

dodał: klientka 2010-06-09 15:42
:  Edytuj

MaciejL Napisał(a):



> Od prawie 2 lat mam kabinę parową tej firmy i
> mogę z całą stanowczością powiedzieć, że
> wyczerpuje ona w pełni pojęcie "chińskiego
> badziewia". Plastikowe pokrętła baterii poszły
> w rozsypkę, głośnik radia buczy tak
> przeraźliwie, że żal włączać w ogóle
> oświetlenie w kabinie, z rurek od jaccuzi sączy
> się woda - od samego początku, a w liczne
> szczeliny są wręcz niemożliwe od wyczyszczenia
> bez użycia szczoteczki do zębów.
> Serwis tej "firmy" funkcjonuje w taki sposób, że
> jeśli wpadłbym do nich i zatłukł każdego
> młotkiem, to każdy sąd by mnie uniewinnił.
> Zgłoszenie przyjęte - i tyle. Po kilku
> tygodniach wydzwaniania dowiedziałem się
> jedynie, że "części nie ma, a jak będą to
> będą".



podpisuje się rękoma i nogami pod powyższym postem
dodam jeszcze,ze "części jeśli kiedykolwiek będą" to nie oznacza ,ze będą sprawne.
W moim przypadku każą czekać w nieskończonos,potem ,ze są części niby nówka a awaria jak była tak jest,potem tłumaczenia...albo,ze niby nie nówka a były naprawiane..a to,ze fochowiec z serwisu do d.... itd.mnie juz brak słow jak i na Praktiker tak i na serwis,to się nadaje do telewizji
a najlepsze jest to..."oj...ale miała Pani pecha,sprzedalismy tyle wanien i nikt nie reklamuje,to naprawdę jedyny przypadek" a wystarczy poczytać oipinie chociażby tutaj
totalne lekceważenie klienta...wzieli kase i radz sobie człowieku sam
Moja cierpliwosć sie skończyła-oddaje sprawę do prawnika
pozdrawiam

do góry

www.dladomu.com

Postów: 51015

ostrzegam przed firmą SanPrim

dodał: www.dladomu.com 2010-06-29 18:54
:  Edytuj

posiadamy w sprzedaży części do kabin prysznicowych min. pasujące do kabin Aquasan, Watersan
rolki, deszczownice, głowice, przełączniki funkcji, żarówki i wiele innych
zapraszam do sklepu internetowego www.dladomu.com

do góry

gupi kupiec kostaryki

Postów: 51015

ostrzegam przed firmą SanPrim

dodał: gupi kupiec kostaryki 2010-07-26 19:20
:  Edytuj

www.dladomu.com Napisał(a):



> posiadamy w sprzedaży części do kabin
> prysznicowych min. pasujące do kabin Aquasan,
> Watersan
> rolki, deszczownice, głowice, przełączniki
> funkcji, żarówki i wiele innych
> zapraszam do sklepu internetowego www.dladomu.com
ZAPOMNIAŁ SIĘPODPISAĆ:
BYŁY PRACOWNIK MAGAZYNU SANPRIM...

do góry

serwis

Postów: 51015

ostrzegam przed firmą SanPrim

dodał: serwis 2010-08-29 19:13
:  Edytuj

tel. 727283957 katowice i okolice

do góry
 

kmskabiny

Postów: 4

ostrzegam przed firmą SanPrim

dodał: kmskabiny 2010-10-05 11:40

Witam
Jeżeli ktoś ma problem z kabiną prysznicową lub wanną z hydromasażem chętnie pomogę. Prowadzę firmę zajmującą się kompleksowymi usługami sanitarnymi, więc w razie kłopotów w tym zakresie piszcie na maila : kms@kmskabiny.pl albo dzwońcie 0793 213 381. Postaram się pomóc i doradzić.

do góry

CBS

Postów: 51015

ostrzegam przed firmą SanPrim

dodał: CBS 2010-12-06 19:13
:  Edytuj

Sanprim to teraz na allegro "Garden-Home" , dalej kombinują , zobaczcie aukcje !!!! Brak paragonów , brak nazwy towaru itp .... gdzie jest POLICJA !!!

do góry

kkkkkkkkkkk

Postów: 51015

ostrzegam przed firmą SanPrim

dodał: kkkkkkkkkkk 2011-01-01 22:08
:  Edytuj

niestety ja tez nabrałem się na kabinkę za którą dałem 5 tysięcy złotych po 7 miesiącach nie nadaje się do niczego kurki się rozleciały a wytwornica pary spaliła . wysyłałem listy i dzwoniłem na infolinie serwisową brak żadnej reakcji . Taka firmę powinni dawno zlikwidować. nie kupujcie nic co pochodzi od tej firmy.

do góry

maverick

Postów: 51015

ostrzegam przed firmą SanPrim

dodał: maverick 2011-01-09 10:05
:  Edytuj

Witam!
Mam dobrą opinie na temat firmy Sanprim,ale nie oto chodzi,problem dotyczy sklepu sprzedającego produkt,to on bierze odpowiedzialność za towar sprzedawany i od niego dużo zależy.Ja tez reklamowałem poprzez Praktikera i też sam Praktiker wypiął się ale po wysłaniu e-mail do Sanprim otrzymałem brakujące części do kabiny,a sama kabina wytrzymała 3 lata,teraz nastąpiła pierwsza poważna awaria,słabo wykonana obudowa głowicy kranu pościła i zalała mi łazienkę, problem w tym ,że nigdzie niema tej części bo można by było to zamienić na głowicę podtynkową ale zonk polega na tym ,że głowica jest zespolona z głowicą zmiany funkcji,trzeba to teraz przerobić więc problem ,oczekuje teraz na odpowiedz Sanprim czy maja ta część wtedy się odezwę jak działa serwis.pozdrawiam życzę powodzenia

do góry

Joanka

Postów: 51015

ostrzegam przed firmą SanPrim

dodał: Joanka 2012-02-01 18:59
:  Edytuj

Macie jakieś namiary na SanPrim jako firmę, gdyż chcę iść z nimi do Sądu , będę bardzo wdzięczna. Sprawdzałam w KRS online i znalazłam takie dane
Prezes Zarządu Pani Grażyna Staszczyk
SANPRIM Sp. z o.o.
Ul. Marszałkowska 80
00-517 WARSZAWA
zgadza się NIPi KRS, nie ma info o upadłości.Może się mylę

do góry
 

egtobiasz

Postów: 26

ostrzegam przed firmą SanPrim

dodał: egtobiasz 2012-07-31 10:59

Witam, ja miałem podobne problemy z standardową kabiną firmy DURASAN - piszą jescze bezczelnie na opakowaniu, że to produkt polski. Kabina i brodzik bez instrukcji montażu nawet - SZOK. Szczęście w nieszczęściu, że produkt był tak kiepskiej jakości, że nie dało się nawet wypoziomować brodzika i całość została zwrócona. Kabina z brodzikiem firmy DURASAN kosztowała ok.600zł. Ta którą mam obecnie kosztowała 1600zł a złożenie jej wraz z montażem brodzika zajęło mi z zegarkiem na ręku 45 minut. Od tego czasu NIE KUPUJĘ CHIŃSKIEGO DZIADOSTWA !!! I WAM TEŻ TO RADZĘ - CHYTRY DWA RAZY TRACI!!!

do góry
 

wegaS

Postów: 3

ostrzegam przed firmą SanPrim

dodał: wegaS 2012-08-04 10:19

Aja ostrzegam przed : FIRMA Budowlanna Damiana Grabowskiego z Wejherowa. NIE POLECAM !!!
Robotę przyjął , a do niej sam nie stanął – choć taka była umowa , tylko zatrudnił swojego ojca alkoholika , z którym były same problemy. Drugi z robotników postawił nową ścianę , ale zapomniał połączyć w niej kabli. Rezultat ?Brak światła w jednym z pomieszczeń , na nowo burzenie ściany już po skończonym remoncie. Nowe zrobione punkty elektryczne nie działały. Praktycznie całą elektrykę trzeba było poprawiać.
Hydraulika – brak słów. Wyjście do armatury łazienkowej zrobione na takiej wysokości ,że
trudno postawić pod nią wannę – jest tak wciśnięta że zakrzywione przewody giętkie do wody
wypaczają się lewie przepuszczając wodę.
Co do rachunku – urósł o jakieś 3000 zł , niż umówiona kwota przed wykonaniem pracy.
W fakturach na zakup materiałów uwzględniony był zakup narzędzi , co na pewno nie leży
W naszym zakresie (młotki, duże pojemniki ro rozrabinia cementu, przecinaki i dużo, dużo innych).
Nigdy nie chcieliśmy uprzedzać się do ludzi pochodzących z Kaszub i dlatego wybraliśmy tą
firmę. Jednak to przed czym ludzie przestrzegają – NIGDY NIE BIERZ FIRMY Z KASZUB - spełniło się w 100 %.
Ogólnie bardzo złe wrażenie , konieczność bardzo drogich poprawek po tej ekipie.
Skądś ta opinia bierze się o firmach z Kaszub. Są niesolidni ,niestaranni i to tchórze . Mimo wszystko drodzy.
Acha – najważniejsze. Po zapłacie nie odbierali telefonów , na sms-y tchórzowato odpowiadali ,że są za granicą i nie wrócą tak szybko . Potem znów nie odbierali telefonów. Proszę zapamiętać to nazwisko DAMIAN GRABOWSKI z WEJHEROWA – NIE KORZYSTAJCIE Z JEGO USŁUG !!!!

do góry

darooo

Postów: 51015

ostrzegam przed firmą SanPrim

dodał: darooo 2013-04-15 12:03
:  Edytuj

witam


także problem z kabiną watersa... samoczynnie rozsypała mi się szklana szyba w kabinie... Wiem, że dużo ludzi ma także z tym problem, ale dla mnie to jest nie logiczne - jak hartowane szkło może się samo, bez ingerencji z zewnątrz rozsypać... Niestety kabinę zakupiłem 3 lata temu także już jest po gwarancji. Dodam także, że kabina dotarła do mnie odrazu nie kompletna, ale nie chciałem sobie zawracać z tym głowy. Niestety w tym momencie czeka mnie zakup nowej kabiny - niestety nie będzie to już kabina tej firmy i nie będzie to sklep pt. Praktiker...:/

do góry