Dyskutuj i dodawaj zdjęcia wnętrz

Najnowsze dyskusje

avatar
Administrator
{{data.place}} dołączył(a) {{data.onForumSince}}
{{data.numberOfPosts}}
posty
{{data.numberOfPictures}}
zdjęcia
{{data.numberOfFavourites}}
ulubione
Pomorskie


Kompleksowe usługi wykończeniowe – projektowanie wnętrz, elektryka, hydraulika, malowanie, szpachlowanie, kafelkowanie, kładzenie podłóg.
Najwyższy poziom usług w przystępnej cenie.
Możliwość obejrzenia aktualnie prowadzonej inwestycji.
3 letnia gwarancja na wykonane usługi.
Zapraszamy do kontaktu:
MDR Mały Duży Remont
www.malyduzyremont.pl
telefon 697086093







avatar
Administrator
{{data.place}} dołączył(a) {{data.onForumSince}}
{{data.numberOfPosts}}
posty
{{data.numberOfPictures}}
zdjęcia
{{data.numberOfFavourites}}
ulubione
Urządzanie
Witam

Mam pytanie do Państwa z Leroy Merlin. Okazuje się że Kazaplan już nie działa o czym niestety nie poinformowaliście wcześniej.  Mogę sie tam wciąż zalogować i mam tam kilkanaście planów mieszkania i konkretnych pokoi, które bardzo długo szykowałem przygotowując się do remontu. Teraz nie jestem w stanie ich otworzyć. Program cały czas wraca do strony z projektami. 

Przeczytałem dopiero na forum, że zakończyliście współpracę z nimi i teraz sugerujecie używać Plannera 3d. Ale co z tamtymi projektami? To tygodnie pracy wyrzucone w błoto czy może jest szansa żeby je jeszcze otworzyć albo przerzucić do Plannera?

Prośba o pomoc albo chociaż o kontakt do osób odpowiedzialnych za Kazaplan tak żebym mógł odzyskać swoją pracę
avatar
Administrator
{{data.place}} dołączył(a) {{data.onForumSince}}
{{data.numberOfPosts}}
posty
{{data.numberOfPictures}}
zdjęcia
{{data.numberOfFavourites}}
ulubione
Rośliny i ogród
Witam,
Miesiąc temu kupiłem w Leroy Merin kosiarkę z silnikiem briggs stratton 300 series. Po nalaniu odpowiedniego oleju, paliwa w trakcie drugiego koszenia w kosiarce wybuchł silnik. Jego element został wyrzucony z dużą prędkością - na szczęście w zarośla.
Spakowałem ją i oddałem do reklamacji, jednak ku mojemu zaskoczeniu osoba na tym stanowisku nie sprawdziła nawet sprzętu oraz nie notowała moich spostrzeżeń typu: po zakupie zalano odpowiedni według instrukcji olej,  awaria nastąpiła krótko po zakupie.

Chciałbym w tym poście zwrócić uwagę na ciekawy powód odrzucenia reklamacji:
"po weryfikacji w serwisie stwierdzono uszkodzenie eksploatacyjne, które nie mieści się w zakresie napraw gwarancyjnych".
Uważam za osobliwe, iż według serwisu kosiarka zużyła się naturalnie po drugim koszeniu i gwarancja tego nie obejmuje.

Moja poprzednia kosiarka służyła przez 8 lat i działa wciąż idealnie (potrzebowałem wersji z napędem),  oraz przy tej postępowałem dokładnie tak jak w instrukcji, więc awaria nie jest moją winą.

Proszę forumowiczów o wymianę doświadczeń i pomoc co zrobić z niesłusznie odrzuconą reklamacją.

.

Ostatnio dodane zdjęcia

avatar
Administrator
{{data.place}} dołączył(a) {{data.onForumSince}}
{{data.numberOfPosts}}
posty
{{data.numberOfPictures}}
zdjęcia
{{data.numberOfFavourites}}
ulubione
23.06.2019 01:55
avatar
Administrator
{{data.place}} dołączył(a) {{data.onForumSince}}
{{data.numberOfPosts}}
posty
{{data.numberOfPictures}}
zdjęcia
{{data.numberOfFavourites}}
ulubione
21.06.2019 09:27
avatar
Administrator
{{data.place}} dołączył(a) {{data.onForumSince}}
{{data.numberOfPosts}}
posty
{{data.numberOfPictures}}
zdjęcia
{{data.numberOfFavourites}}
ulubione
16.06.2019 11:21
galeria,lazienka,1527340.jpg
Zdjęcie tygodnia
Łazienka
avatar
Administrator
{{data.place}} dołączył(a) {{data.onForumSince}}
{{data.numberOfPosts}}
posty
{{data.numberOfPictures}}
zdjęcia
{{data.numberOfFavourites}}
ulubione
16.06.2019 11:17
avatar
Administrator
{{data.place}} dołączył(a) {{data.onForumSince}}
{{data.numberOfPosts}}
posty
{{data.numberOfPictures}}
zdjęcia
{{data.numberOfFavourites}}
ulubione
09.06.2019 21:56
logowww.jpg
Administrator
{{data.place}} dołączył(a) {{data.onForumSince}}
{{data.numberOfPosts}}
posty
{{data.numberOfPictures}}
zdjęcia
{{data.numberOfFavourites}}
ulubione
04.06.2019 14:48