Fachowcy i eksperci

1609 dyskusji Rozpocznij nową dyskusję
Fachowcy i eksperci budowlani, projektanci wnętrz, architekci ogrodów - katalog firm i ogłoszenia. To miejsce na Wasze oferty - poszukiwane i proponowane usługi, a także opinie na temat dobrych i złych wykonawców tych usług w poszczególnych województwach.
1610 dyskusji
avatar
Administrator
{{data.place}} dołączył(a) {{data.onForumSince}}
{{data.numberOfPosts}}
posty
{{data.numberOfPictures}}
zdjęcia
{{data.numberOfFavourites}}
ulubione
Mazowieckie

Kiedy woda w Twoim zlewie zaczyna słabo ściekać, albo z odpływu dobiega głośne "bekanie" to  oznacza, że już czas na interwencję.  Lepiej nie będzie i samo nie udrożni się.  W sklepach w tym w Leroy Merlin można kupić dobre środki do przepychania rur.  Dobre , czyli w żelu, albo w płynie.  Do złych należą środki w granulacie, które mogą skamienieć w rurach. Natomiast jeśli kanalizacja jest bardzo zatkana,  to niestety żadne domowe środki nie udrożnią  jej. Wtedy można skorzystać z pomocy hydraulika, który przepycha rury sprężyną elektryczną,  między innymi taka jaka jest na zdjęciu poniżej. Nasza firma udrażnia kanalizację takim sprzętem. Zainteresowanych zapraszamy do kontaktu.  Przepychanie rur sprężyną elektryczną http://udraznianiekanalizacji.eu 510 733 300.




przepychanie-rur-sprezyna-elektryczna.jpg
1
avatar
Administrator
{{data.place}} dołączył(a) {{data.onForumSince}}
{{data.numberOfPosts}}
posty
{{data.numberOfPictures}}
zdjęcia
{{data.numberOfFavourites}}
ulubione
Mazowieckie
W punkcie obsługi klienta pracują bardzo mili, kompetętni ludzie. Niejednokrotnie bardzo pomagają ludziom
avatar
Administrator
{{data.place}} dołączył(a) {{data.onForumSince}}
{{data.numberOfPosts}}
posty
{{data.numberOfPictures}}
zdjęcia
{{data.numberOfFavourites}}
ulubione
Małopolskie
Wg. mnie Leroy Merlin to najlepszy sklep budowlany ze wszystkich ale proszę was,  odbieranie towarów zamówionych przez internet to jest jakiś żart.... Czytając opis rozumiem to tak - zamawiam towar, a za 4h jest ono do odebrania w sklepie. Przychodzę mówię numer zamówienia i biorę przygotowane zamówienie. Ale nie. Nie w Leroy Merlin. Przychodzę do magazynu, pokazuję numer zamówienia, po czym pani mnie informuje, że czas oczekiwania to pół godziny (finalnie czekałem 55 minut). Czyli zamówienie nie jest do odbioru za 4h tylko materiał jest zarezerwowany po 4h.... Więc po co przysyłać SMS z informacją, że towar jest gotowy do odbioru? A już najbardziej rozbroiła mnie sytuacja gdzie pewien pan przyszedł po zamówienie chociaż nie dostał SMS o przygotowaniu towaru, czekał czekał, po czym pani poinformowała go że nie ma jeszcze jego materiałów i magazynier zmarnował 40 minut na szukanie towaru. Towaru, którego k**wa nie miało prawa tam być. A ludzie czekali na swoje ponad godzinę. Rozumiem, że to nie (...) pracowników, ale dawanie jednego gościa, który jeździ po magazynie to jakaś parodia.
avatar
Administrator
{{data.place}} dołączył(a) {{data.onForumSince}}
{{data.numberOfPosts}}
posty
{{data.numberOfPictures}}
zdjęcia
{{data.numberOfFavourites}}
ulubione
Małopolskie
Z tego co czytam to kolejna skarga na obsługę posprzedażną. Tzn , BRAK OBSŁUGI POSPRZEDAŻNEJ. Szefowie liroja : jeżeli na 3 dzień po zakupie taczek (najdroższych jakie były w markecie) rozpada mi się łożysko  w kółku , a wy chcecie przyjąć całe taczki do reklamacji na 14 dni  to co to jest jeśli nie OLEWANIE KLIENTA????.  Wiem ,że zakupiłem całe taczki , ale mam małą firmę i oddanie tych jednych to likwidacja połowy mojego "taboru" . A wystarczyło wymienić kółko....  Ponoć procedury nie pozwoliły. Nie  ośmieszajcie się.Tzn. polscy szefowie muszą przypodobać się francuskim szefom i zrobić dobrą marżę...  niestety nie mam dla was szacunku , nawet nie kwiczycie leżąc. Jak chcecie możecie czuć się obrażeni, pomyślcie że mnie i kilku innych wcześniej obraziliście wy. Na pewno szybko do tego sklepu nie wejdę i każdemu będę odradzał. Chamstwa nie lubię. W sumie to już myślałem, że da się w Pl normalnie  klienta obsłużyć, ale ta polaczkowatość  się wam widać włączyła... Pal licho 165 pln. ale jak przykro.... niestety nie pozdrawiam   Marek Rodak.
avatar
Administrator
{{data.place}} dołączył(a) {{data.onForumSince}}
{{data.numberOfPosts}}
posty
{{data.numberOfPictures}}
zdjęcia
{{data.numberOfFavourites}}
ulubione
Fachowcy i eksperci
Witam

Chcę kupić ten bojler 
https://www.leroymerlin.pl/hydraulika/ogrzewacze-wody/pojemnosciowe-elektryczne/elektryczny-ogrzewacz-wody-psh-80-classic-p-1800-w-stiebel-eltron,p438061,l995.html

Niestety u mnie w mieście w Koninie gdzie mieszkam nie ma go na stanie najbliżej jest w Leroy merlin w Kaliszu, w związku z tym mam pytanie jak mam zamówić ten bojler u mnie w sklepie stacjonarnym w Koninie żeby mi go ściągnęli do Konina do sklepu czy zamówić internetowo w Kaliszu z dostawą do mnie do domu lub i sklepu leroy w Koninie 
I jak to wygląda od strony dostawy i płatności 
Proszę o pomoc i informacje 
Z góry dziękuję 
Pozdrawiam serdecznie