Kuchnia i jadalnia

11 dyskusji Rozpocznij nową dyskusję
Kuchnia i jadalnia
avatar
Administrator
{{data.place}} dołączył(a) {{data.onForumSince}}
{{data.numberOfPosts}}
posty
{{data.numberOfPictures}}
zdjęcia
{{data.numberOfFavourites}}
ulubione
Woda w domu 01.10.2019 18:03
Kuchnia i jadalnia
Witajcie, w mojej miejscowości woda jest kiepskiej jakości i nie da się jej pić prosto z kranu. Zastanawiam się nad zamówieniem dystrybutora z wodą, myślę, że wyjdzie to taniej niż kupowanie wody mineralnej w 1,5 litrowych butelkach. Ktoś w Was korzysta z takiej opcji?
avatar
Administrator
{{data.place}} dołączył(a) {{data.onForumSince}}
{{data.numberOfPosts}}
posty
{{data.numberOfPictures}}
zdjęcia
{{data.numberOfFavourites}}
ulubione
Kuchnia i jadalnia
Witam 
08.08.19 zamówiłam kuchnie modułowa z blatem oraz panelem dekoracyjnym na ścianę tivano008s,meble wraz z blatem otrzymaliśmy po dwóch tygodniach tj 30.08, natomiast panel dekoracyjny nie przyszedł z tym zamówieniem .Dostaliśmy informacje że będzie za  dwa tygodnie,niestety znowu nie dojechał ,kolejna informacja że w fabryce był problem i niestety panelu nie będzie ,mija jeden miesiąc i czekamy dalej nas zwodzą potwierdzili przywiezienie panela na dziś ,tj 25.09,ale panela dalej nie ma .Czy w tej firmie nie ma nadzoru czy pracownicy nie ponoszą odpowiedzialności za swoją pracę,gdzie są przełożeni z kim rozmawiać ,tak się traktuję klientów .Kusicie klientow reklamami ,zacznijcie może kontrolować co się dzieje w waszych sklepach .
Jak można tak zlewać klientów ,ja u Was zostawiłam 6000 zł,kuchnia nie skończona .Kierownik działu Anna Kaczorek ,tak traktuje klientów ,proszę przełożonych tej pani o wyciągnięcie konsekwencji,  kolejny dzień straciliśmy na czekanie na swoje zamówienie,nawet zadzwonić nie można ,dziękujemy pani:(

avatar
Administrator
{{data.place}} dołączył(a) {{data.onForumSince}}
{{data.numberOfPosts}}
posty
{{data.numberOfPictures}}
zdjęcia
{{data.numberOfFavourites}}
ulubione
Kuchnia i jadalnia
ODRADZAM OMIJAJCIE SZEROKIM ŁUKIEM LEROY MERLIN w JABŁONNIE pod Warszawą
 Kupiliśmy dwa blaty do kuchni drewniane z dostawą i wniesieniem. Miały by dostarczone w poniedziałek 16.09.Nie zostały dostarczone bo dostawca dzwonił na numer kontaktowy telefonu z zamówienia z nie z protokołu transportu/dostawy. Bo pracownik źle wypełnił zlecenie , nawet jakby się dodzwonił to by nie dostarczył bo pracownik przy zamawianiu transportu  nie wpisał naszego adresu :-) Chociaż był podawany.  Dostawca nie wiedział gdzie ma jechać.
 Blaty dotarły we wtorek 17. Super tylko nie te blaty które zamówiliśmy 😂😂. Następnego dnia złożyliśmy reklamację w sklepie . Poszliśmy na dział drzewny zgłosić problem , odesłano nas do działu reklamacji z działu reklamacji z powrotem do drzewnego za każdym razem w kolejce (1,5 godziny zmarnowane) . Ale razem z Panami z działu drzewnego wreszcie  wybraliśmy te prawidłowe, które miały być dostarczone ,zostały odłożone na bok i miały nam zostać dostarczone wczoraj a przy okazji znalazły się nasze stare blaty , które do nas nie trafiły w sumie  . Przyjechały wczoraj . SUPER tylko jeden dobry a drugi zły 😂😂😂. Nie te które zostały przez nas po raz drugi wybrane. Blat ma 2.3 metra i waży 40 kg. Zamówiliśmy transport z wniesieniem i za to zapłaciłem przyjechał 1 Pan , więc nie było szans aby sam je wniósł, musiałem mu pomóc wnieś , oraz oczywiście zapakować na samochód  blaty które miał zabrać z powrotem. wczoraj wróciłem z Leroy bo byłem zgłosić po raz kolejny reklamacje na to samo bo dalej mam jeden blat inny niż zakupiony. Ma przyjechać dzisiaj. Jak tylko się pojawi piszę skargę do UOKIK na zbiorowe łamanie praw konsumenta. Ponieważ chciałem zgłosić 2 reklamacje na opóźnienie dostawy , dostarczenie złego towaru  na konieczność wnoszenia zakupionego towaru mimo zapłaty za ta usługę, pomoc w znoszeniu z powrotem towaru który był błędnie dostarczony, Jak również  nie dostałem nawet żadnego potwierdzenia złożenia 2 reklamacji ani innych danych że je złożyłem. Pracownicy sklepu nawet ich nie zapisali , bo sklep nie chce psuć sobie statystyk.  Rozmawiałem z innymi osobami ,które robią tam zakupy i to standardowe działanie tego sklepu.  Sprawy takie jak moje są załatwiane  poza procedurami .
Będę się też domagał zapłaty z powództwa cywilnego za moje usługi wniesienia blatów oraz zniesienia tych złych.  Jestem osobą z dysfunkcją jednej ręki i nie po to zamawiałem transport z dostawą aby samemu wnosić towar.
Nie piszę ile czasu zmarnowałem na 2 wizyty w sklepie w ilu kolejkach stałem przerzucany od osoby do osoby z działu do działu.

A to tylko cześć tego jak tam traktuje się Klientów i jak działa Leroy w Jabłonnie  szczegóły zostawiam sobie na drogę oficjalną.

PS. Taki szczególik . Pracownicy Leroy w Jabłonnie nie mają Imion ani Nazwisk tam funkcjonują ksywy/ nicki jak w kryminale :-) Nam przy pierwszej reklamacji pomagał  "Słoneczko.." :-) 
A możecie tam zadzwonić - ciekawe czy ktoś odbierze :-) ja wczoraj dzwoniłem kilkadziesiąt razy bo nie miałem już siły jechać tam z kolejna reklamacją. Oczywiście nikt nie podnosi słuchawki ani w dziale transportu ani reklamacji 

LEROY w Jabłonnie to nieporozumienie 


avatar
Administrator
{{data.place}} dołączył(a) {{data.onForumSince}}
{{data.numberOfPosts}}
posty
{{data.numberOfPictures}}
zdjęcia
{{data.numberOfFavourites}}
ulubione
Kuchnia i jadalnia
Czy ktoś mi wyjaśni jak można zaprojektować szafkę stojącą z szufladami ?!  Kompletnie tego nie rozumiem.... Mam dobrany korpus i fronty, nie mam pojęcia gdzie mam znaleźć odpowiednie szuflady... widzę tylko jakieś kosze cargo na stronie, kompletnie nie wiem jakie dodatkowe elementy są potrzebne.. Front znalazłam 4 szufladowy, a na stronie widzę np. tylko kosz cargo 2 poziomowy, albo w ogóle jakiś wielgachny... A jak chcę zwykłe szuflady, to co? Kompletna dezorientacja. 
avatar
Administrator
{{data.place}} dołączył(a) {{data.onForumSince}}
{{data.numberOfPosts}}
posty
{{data.numberOfPictures}}
zdjęcia
{{data.numberOfFavourites}}
ulubione
Kuchnia i jadalnia


Bardzo proszę o pomoc w rozplanowaniu tej długiej a wąskiej kuchni w mieszkaniu. Kuchnia ma 182 cm szerokości. Nie chcę jej otwierać na salon, gdyż w salonie będziemy spali.


Będę bardzo wdzięczna za każdą pomoc/wizualizację.

68-16-e.png
1