Mam trudne zagadnienie , szukam roślin(małych rozłożystych krzewów).

Rośliny i ogród
Administrator
{{data.place}} dołączył(a) {{data.onForumSince}}
{{data.numberOfPosts}}
zdjęcia
{{data.numberOfFavourites}}
ulubione
17.11.2018 22:47
Cześć
Mam trudne zagadnienie , szukam roślin(małych rozłożystych krzewów).
-iglaki(najlepiej)
-całoroczne
-zimnolubne
-rozłożyste szerokie gałęźie
-dobrze znoszą zacienione miejsca
muszę wymienić stare bo już słabo wyglądają a byly tam chyba jakieś jałowce(nie znam się)małe, niskie ,rozłożyste.
Nie było dżungli chodziło o przykrycie uszkodzonego chodnika pod nimi ( przy ścianiew rogu akurat rośliny się wpasowały)
Mam jedenaście doniczek 100l,a teren tak na oko15m2.
może ktoś pomoże ostatnio przy okazji wizyty w Łodzi gdzieś mi w oko fajne miejsce , http://www.villaromanow.pl  z tamtej strony tam trafiłem jakby ktoś szukał.
dzięki
pzdr

Numer referencyjny: {{product.referenceNumber}}
Cena: {{product.price}} zł/{{product.priceUnit}}
Anuluj
Administrator
{{data.place}} dołączył(a) {{data.onForumSince}}
{{data.numberOfPosts}}
zdjęcia
{{data.numberOfFavourites}}
ulubione
31.01.2019 14:55
W odpowiedzi na post: Mam trudne zagadnienie , szukam roślin(małych rozłożystych krzewów).
Pięknie prezentuje się Berberys Thunberga, przez cały rok. Dodatkowo nie są wymagając e w uprawie. Może Cię zainteresuje :)
Inne dyskusje
Rośliny i ogród
6 godzin temu
Zakładanie ogrodu przez firmę
Witam wszystkich. 
Czy ktoś zna jakieś dobre firmy pomagające wdrożyć ogród? Sam jestem zielony w tej kwestii, a moje pomysły nie zawsze są do końca udane dlatego chciałbym skorzystać z rady profesjonalistów. Kolega, który ogarniał ogród niedawno polecił mi takową firmę: do zakładania ogrodów http://www.hadika.pl/zakladanie-ogrodow/ czy korzystał ktoś z użytkowników forum z takowych usług? A może z tej konkretnej firmy? Proszę o pomoc.
Rośliny i ogród
25.06.2018 11:55
Meble ogrodowe - jak pielęgnować?
Witam,