Narzędzia

55 dyskusji Rozpocznij nową dyskusję
Narzędzia
avatar
Administrator
{{data.place}} dołączył(a) {{data.onForumSince}}
{{data.numberOfPosts}}
posty
{{data.numberOfPictures}}
zdjęcia
{{data.numberOfFavourites}}
ulubione
Narzędzia
Odradzam zakup jakiegokolwiek sprzętu- szybko się psuje, natomiast przy drugiej reklamacji odmawiają wymiany sprzętu na nowy bądź odstąpienia od umowy.
Pomimo zaznaczenia, że urządzenie było już naprawiane serwis samowolnie klasyfikuje go jako do naprawy, a mój długi kurs do sklepu po odbiór gotówki skutkuje stawaniem przez panie od reklamacji "okoniem".. "pana problem.."
Oczywiście produkt może nosić wady, ale wtedy ja jako konsument mogę  wymagać postępowania wg. art. 560 i 561 Kodeksu cywilnego, a tu pani klasyfikuje  jako do wymiany po 3 naprawie.
Proszę o wyjaśnienie co z zadośćuczynieniem?!
Ok 4 lat temu zamówiłem u Państwa bukowy blat kuchenny - pomimo informacji, że już dotarł do sklepu jego tam nie było, natomiast 3 kolejne kursy były na darmo, ponieważ każdy z nich skutkował , że nie mogłem blatu uciąć na wymiar, ponieważ stolarz ma wolne (i takie wolne miał 3 kolejne dni z rzędu, do czasu jak rozkręciłem aferę okazało się, że operator piły był na dziale paneli). A każdorazowy kurs do sklepu, to ok 25 km w jedną stronę.. dziś to ten sam sklep. Gratuluję Bielany Wrocławskie

avatar
Administrator
{{data.place}} dołączył(a) {{data.onForumSince}}
{{data.numberOfPosts}}
posty
{{data.numberOfPictures}}
zdjęcia
{{data.numberOfFavourites}}
ulubione
Narzędzia
Witam, jestem bardzo rozczarowany podejściem pracowników sieci Leroy Merlin w Zgorzelcu.
Zakupilem towar szlifierke makita oraz wkrętarke makita w Państwa sklepie w Jeleniej Górze przy okazji poszukiwania blatu do kuchni, lecz podczas powrotu do domu do Zgorzelca doszedłem do wniosku, że mogłem wziąć na otrzymany towar fakturę, niestety zapomniałem o to poprosić przy kasie a od 1.01.2020r przepisy się zmieniły, więc postanowiłem skorzystać z tego że oferujecie Państwo bezrterminowy zwort i ponownie zakupić towar tym razem już na fakturę. Chciałem to uczynić w punkcie w Zgorzelcu niestety gdzieś zapodzialem paragon. Na całe szczęście mam nawyk robienia zdjęć paragonów przy samej kasie tak na wszelki wypadek. I okazalo się że słusznie bo w myśl prawa należy potwierdzić zakup danego sprzętu a zdjęcie paragonu jak najbardziej jest traktowane w myśl prawa jako taki dowód. Niestety w sklepie spotkałem się z bardzo nieprzyjemna sytuacja. Pani na zwrotach oraz Pani jak się przedstawiła (koordynator działu kas)  inaczej ta Pani nie chciała się przedstawic stwierdzily że absolutnie nie ma możliwości oddania tego towaru bez oryginału paragonu, Panie uparcie twierdziły że jedna pracuje 12 lat druga 15 lat i absolutnie to są jakieś moje wymysly i one mają rację. Mało tego zostałem posadzony o oszustwo, że coś kombinuje że jak to można nie mieć paragonu i że dlaczego oddaje nowy sprzęt. Poczułem się bardzo niefajnie tym bardziej że Panie w 2 mnie osaczyly nie dając mi dojść do słowa nawet nie słuchając moich argumentów. Sklep był pełen ludzi a Panie insynuując że przyszedłem okraść sklep (bo dziwne dla Pani koordynator było że towar był na 2 paragonach)  sprawiły że poczułem się jak jakiś kretacz. Milion pytań a czemu a co bardziej jak na jakimś przesłuchaniu. Koniec końców zostałem oprawiony z kwitkiem bo wg Pań musi być oryginał paragonu. Szczerze jestem bardzo zawiedzony. Przy pomocy Państwa sklepu wykonałem remont dwóch swoich mieszkań a teraz zaczynam budowę domu ale przed wyjazdem na kolejne zakupy zastanowię się czy po prostu nie wybrać konkurencji bo u Was próżno szukać jakiegokolwiek wsparcia i poszanowania klienta. 
Sam fakt że taka duża marka jak Wasza nie ma osobnego miejsca na stornie na skargi i zażalenia tylko trzeba to pisać w jakiś dziwnych działach żeby ktokolwiek z Państwa przeczytał proste uwagi klientów  pokazuje jaki jest Was stosunek do opinii klientów oraz podejścia do nich :) 
Szkoda 
Pozdrawiam 
avatar
Administrator
{{data.place}} dołączył(a) {{data.onForumSince}}
{{data.numberOfPosts}}
posty
{{data.numberOfPictures}}
zdjęcia
{{data.numberOfFavourites}}
ulubione
Narzędzia
Jak sądzicie, czy do użytku domowego, częstych remontów i dla dwóch miłośników majsterkowania przyda się stacja lutownicza? Zamierzałem kupić tylko lutownicę, ale nie wiem czy to nie będzie za mało.
avatar
Administrator
{{data.place}} dołączył(a) {{data.onForumSince}}
{{data.numberOfPosts}}
posty
{{data.numberOfPictures}}
zdjęcia
{{data.numberOfFavourites}}
ulubione
Narzędzia
21-06-2019 w okolicach 18:00 czekałem w kolejce z dzieckiem do stolarza , trwało to jakieś 25min. 
Wszystko rozumiem czekałem cierpliwie, jak w końcu nadeszła moja kolej stolarz oznajmił ,że idzie na 40min przerwy. 
Nikogo za mną nie było a moje zlecenie było na ~5min roboty. 
Czy to jest poważne traktowanie klienta? Wystarczyło na początku oznajmić ,że ma się planowaną przerwę to bym przyjechał później. 
Łącznie przesiedziałem 1h czekając na stolarza ,po zgłoszeniu sytuacji do kierownika zmiany , kierownik w zasadzie nic nie zrobił.
Rozumiem ,że kierownictwo to tylko ozdoba a pracownicy mogą robić w bambuko klientów jak chcą...

Czemu  Leroy Gliwice Al. Jana Nowaka Jeziorańskiego 3 olewa klientów? 


avatar
Administrator
{{data.place}} dołączył(a) {{data.onForumSince}}
{{data.numberOfPosts}}
posty
{{data.numberOfPictures}}
zdjęcia
{{data.numberOfFavourites}}
ulubione
Narzędzia
No właśnie, jakie narzędzia polecacie z przeznaczeniem do tapicerowania?