Pokaż innym co zrobiłeś

604 dyskusje Rozpocznij nową dyskusję
Pokaż innym co zrobiłeś
601 dyskusje
avatar
Administrator
{{data.place}} dołączył(a) {{data.onForumSince}}
{{data.numberOfPosts}}
posty
{{data.numberOfPictures}}
zdjęcia
{{data.numberOfFavourites}}
ulubione
Pokaż innym co zrobiłeś
Dzień dobry, czy ktoś może podać mi właściwy mail do  Centrali Liroy Merlin na Targowej w Warszawie? Telefonu tam nie odbierają, a sprawa dotyczy wiecznie ciągnącej się reklamacji mebli. Mam już dość, kuchnię mam niespełna 9 miesięcy, a na rozpatrywanie ciągłych reklamacji strawiłam już ok. 5 miesięcy. Potrzebuję mail do kogoś albo do działu, który zajmuje się sklepami w rejonie centralnym Polski.
Kasia
avatar
Administrator
{{data.place}} dołączył(a) {{data.onForumSince}}
{{data.numberOfPosts}}
posty
{{data.numberOfPictures}}
zdjęcia
{{data.numberOfFavourites}}
ulubione
Pokaż innym co zrobiłeś

Przedstawiam łóżko piętrowe stworzone i zaprojektowane przez mojego Teścia dla moich dzieci. Łóżko powstawało przez ponad miesiąc w maleńkiej piwniczce w wieżowcu. Więcej zdjęć i historia powstania łóżka na blogu: joannasadowskaart.pl


Zapraszam do obejrzenia timelapsa z realizacji projektu:

https://www.youtube.com/watch?v=V_ZUW-WhJYA






dsc_0003.jpg
3
avatar
Administrator
{{data.place}} dołączył(a) {{data.onForumSince}}
{{data.numberOfPosts}}
posty
{{data.numberOfPictures}}
zdjęcia
{{data.numberOfFavourites}}
ulubione
Rozczarowanie 26.02.2019 18:59
Pokaż innym co zrobiłeś
W dniu 23.02 stałam w kolejce po odbiór towaru.
Jeśli jest jakaś granica wieku od której Państwo obsługują klientów to bardzo proszę o taką informację przed sklepem. 
Remontuję mieszkanie i często bywam ostatnio w Państwa sklepie ale nie spodziewałam się, że stojąc w kolejce około hodziny tęga Pani, blondynka w Zielonej Górze, trochę starsza przy odbiorze towaru ciągle omijała mnie w kolejce obsługując wszystkich innych. Rozumiem, że jestem młoda ale to umniejsza to, że również chciałam odebrać towar? 
Nie kłociłam się na miejsu mimo tego iż to nie pierwszy raz tej Pani. 
Pozdrawiam
avatar
Administrator
{{data.place}} dołączył(a) {{data.onForumSince}}
{{data.numberOfPosts}}
posty
{{data.numberOfPictures}}
zdjęcia
{{data.numberOfFavourites}}
ulubione
Zażalenie. 05.02.2019 17:10
Pokaż innym co zrobiłeś
Jest mi bardzo przykro z powodu sytuacji, która miała miejsce dzisiaj (05.02.2019) po godzinie 14 w sklepie Leroy Merlin w Bydgoszczy.
Chciałam zwrócić nieużywany zestaw szafek kuchennych, zakupionych kilka lat temu. Niestety pracownicy stwierdzili, że jest on niekompletny (zestaw ten był transportowany do domu przez firmę współpracującą).  Czujemy się zlekceważeni przez pana dyżurnego, który odmówił przyjęcia zwrotu i zarzekał się, że brakuje kartonów.  Jedynym argumentem były słowa " Nie będę nic otwierał, bo wiem co tam jest". Po otworzeniu przez nas kartonów i udowodnieniu, że zestaw jest kompletny, poproszony przez obsługę pracownik z działu drzewnego, który pamiętał ten komplet przyznał nam rację i dodał, że kiedyś był on inaczej pakowany - jesteśmy mu za to bardzo wdzięczni. Szkoda, że pan dyżurny nie zaangażował się tak w pomoc.
Jest nam przykro, że zostaliśmy przez niego zlekceważeni, ponieważ nie wykazał chęci pomocy w rozwiązaniu problemu.
_____________________________________________________________________________________
Pragnę nadmienić, że zaangażowania pana z działu drzewnego oraz jego podejście do klienta kilkukrotnie przewyższyło zaangażowanie pozostałych pracowników (razem wziętych) działających przy tej sprawie. Taki pracownik jest wielką wartością dla firmy! Jeszcze raz dziękujemy za pomoc!
avatar
Administrator
{{data.place}} dołączył(a) {{data.onForumSince}}
{{data.numberOfPosts}}
posty
{{data.numberOfPictures}}
zdjęcia
{{data.numberOfFavourites}}
ulubione
Pokaż innym co zrobiłeś
Witam,

Tydzien temu w jednym ze sklepów w Warszawie zamówiłam wannę z waszej strony  :Wanna prostokątna 170 x 75 KOŁO MODO.
Niestety przy dzisiejszym odbiorze okazało się, że wprowadzacie Państwo w błąd klientów, poniewaz podane wymiary nie sa kompatybine z podanymi przez producenta.
Wannie 170x75 przypisaliście wymiary wanny 180x80.

W tym momencie oczekiwanie na większą wannę wynosi kolejny tydzień co bardzo opóźnia remont mieszkania.
Z racji wprowadzenia w błąd liczę na reakcje z Państwa strony i dostawę w ciągu max 2 dni.

Pozdrawiam i prosze zmienic opis produktu.