Pokaż innym co zrobiłeś

578 dyskusji Rozpocznij nową dyskusję
Pokaż innym co zrobiłeś
575 dyskusji
avatar
Administrator
{{data.place}} dołączył(a) {{data.onForumSince}}
{{data.numberOfPosts}}
posty
{{data.numberOfPictures}}
zdjęcia
{{data.numberOfFavourites}}
ulubione
Pokaż innym co zrobiłeś
28 czerwca wysłałem zgłoszenie dot obsługi w odpowiednim formularzu ze strony Leroy Merlin.
Mam potwierdzenie e-mail, jednak do dziś nikt nie z Leroy Merlin odpowiedział.
Gdy dziś próbowałem wejść na nr zgłoszenia nic się nie wyświetliło. Zgłoszenie chyba znikło z systemu.
Zastanawiam się: po co Leroy Merlin płaci za drogie reklamy telewizyjne skoro obsługa na podstawowym poziomie jest jaka jest.
Opis sprawy:
Sklep Leroy - Arkadia Warszawa

W kwietniu robiłem remont w biurze i kupiłem farby, pędzle itp. w Państwa sklepie. Wziąłem fakturę VAT.
Po remoncie kilka rzeczy było nieużytych i chciałem je zwrócić w sobotę, 23 czerwca.

Faktura z kwietnia była w dokumentach u księgowej, więc wziąłem ze sobą jej kserokopię.
W punkcie zwrotów poinformowano mnie, że na podstawie kserokopii nie dokonam zwrotu i zaproponowano mi wystawienie duplikatu.
(Zgodnie z Rozporządzeniem MF § 20. 1. duplikat można wystawić tylko "W przypadku gdy faktura ulegnie zniszczeniu albo zaginie" )
Ciekawi mnie co należy zaznaczyć na wniosku  o wystawienie duplikatu: zniszczenie, czy zagubienie oryginału?
Chyba według  Leroy Merlin mam poświadczyć nieprawdę bo faktura ani nie zaginęła, ani nie zniszczyła się.

Otrzymałem druk "Wniosek o wydanie duplikatu faktury" w którym żąda się ode mnie wypisania szeregu danych osobowych, które nie są potrzebne do wystawienia duplikatu:
Adres, nr dokumentu tożsamości, telefon, e-mail.
Wniosek wygląda jak formularz do "wyciągania danych".
W związku z RODO powinna być tam napisane o tym co z podanymi danymi będzie działo się dalej i jak je można usunąć.
Nie zauważyłem tam takiej informacji.
Dodatkowo poinformowano mnie, że na duplikat trzeba poczekać ok. 3 dni.

Pan Grzegorz Z. - nie wiem czy mogę pisać pełne dane [RODO]  - pełniący tego dnia dyżur w sklepie wzruszył jedynie ramionami i nie wykazał się inicjatywą, aby sprawę rozwiązać w jakiś zadowalający mnie sposób.

Wobec powyższego nie zwróciłem niepotrzebnych mi rzeczy i z podniesionym ciśnieniem oraz poczuciem bezsilności wróciłem do domu z niepotrzebnymi rzeczami obiecując sobie, że w miarę możliwości nie będę kupował w tym sklepie oraz nie będę go polecał znajomym i swoim klientom.

Proszę o wyjaśnienie:
1.
Czemu nie można załatwić sprawy "od ręki" mając wszystkie dane potwierdzające zakup na kserokopii z możliwością zweryfikowania ich w systemie sklepu? Oryginał i tak zostałby mi zwrócony.
Posiadanie fizycznie oryginału  nie jest niezbędne do wystawienia korekty faktury, którą mogę na miejscu podpisać.
Można sprawdzić w CEIDG wpis stwierdzający, że jestem właścicielem firmy, czyli osobą upoważnioną. 
(Wiem z doświadczenia, że gdybym miał oryginał faktury to nikt nie pytałby mnie czy jestem upoważniony do podpisania korekty.)

2.
Byłbym wdzięczny za wyjaśnienie dlaczego obsługa nie wykazała życzliwości, ani nawet uprzejmości.
Np. usłyszałem wtrącenie, że "skoro jestem właścicielem biura rachunkowego to powinienem wiedzieć że takie są przepisy" od osoby w dziale obsługi z którą wcale nie rozmawiałem i podejrzewam, że ma na ten temat wiedzę dużo mniejszą od mojej.

3.
Dodatkowo, czemu nie uzyskałem odpowiedzi na zapytanie przesłane 28 czerwca, a temat "zaginął".


pozdrawiam
Paweł Albrecht
avatar
Administrator
{{data.place}} dołączył(a) {{data.onForumSince}}
{{data.numberOfPosts}}
posty
{{data.numberOfPictures}}
zdjęcia
{{data.numberOfFavourites}}
ulubione
Pokaż innym co zrobiłeś
Witajcie 
Mam do Was pytanie
co sądzicie o zastosowaniu betonu architektoniczngo 3d zamiast kafelek w kuchni? Intersuje mnie coś z oferty tego producenta http://www.vhct.pl/pl/panele-dekoracyjne-beton-architektoniczny-3d slyszałam, że jest specjalistą w tej dziedzinie i jedynym prekursorem tego materiału w kraju.
avatar
Administrator
{{data.place}} dołączył(a) {{data.onForumSince}}
{{data.numberOfPosts}}
posty
{{data.numberOfPictures}}
zdjęcia
{{data.numberOfFavourites}}
ulubione
kompensator 23.07.2018 00:22
Pokaż innym co zrobiłeś
hej. planuję w najbliższym czasie kupić kompensator, zależy mi na tym by był dosyć wytrzymały, a także o w miarę przystępnej cenie. Co o tym myslicie?

Pokaż innym co zrobiłeś

Witam wszystkich. Jestem Adamem, nowymi członkami. Bardzo podekscytowany, aby uczestniczyć w forum tych samych ludzi.

Uwielbiam światło i przewiewną przestrzeń, więc lubię budować dom z wieloma oknami.
Każdy posiada okno domu lub zaprojektował catch więcej światła?

wario.jpg
Administrator
{{data.place}} dołączył(a) {{data.onForumSince}}
{{data.numberOfPosts}}
posty
{{data.numberOfPictures}}
zdjęcia
{{data.numberOfFavourites}}
ulubione
Pokaż innym co zrobiłeś

Cześć i czołem.
Oprócz tego miłego przywitania mam pytanie. Ostatnio napaliłem się na DIY stół, który znalazłem na jednym z anglojęzycznych serwisów - The sorry Girls. Ogólnie szukam teraz nóg do stołu, bo dziewczyny z tego bloga/vloga/portalu zastosowały nogi z jednego ze stolików od Ikei. Szukam alternatywy, która będzie nieco tańsza u nas w Polsce. Znalazłem co prawda ten stolik na stronie Ikeii, ale ani nie wiem, czy można go kupić osobno, ani nie wiem ile będzie kosztował. Przeszukałem ostatnio nawet olx, ale nic mi nie wpadło w oko. 
Macie może jakieś pomysły jak zastąpić te nogi, jakimiś innymi? Zastanawiałem się czy samemu ich nie pospawać :P