SKARGA- wprowadzanie klienta w blad

Pokaż innym co zrobiłeś
avatar
Administrator
{{data.place}} dołączył(a) {{data.onForumSince}}
{{data.numberOfPosts}}
posty
{{data.numberOfPictures}}
zdjęcia
{{data.numberOfFavourites}}
ulubione
05.02.2019 15:26
Witam,

Tydzien temu w jednym ze sklepów w Warszawie zamówiłam wannę z waszej strony  :Wanna prostokątna 170 x 75 KOŁO MODO.
Niestety przy dzisiejszym odbiorze okazało się, że wprowadzacie Państwo w błąd klientów, poniewaz podane wymiary nie sa kompatybine z podanymi przez producenta.
Wannie 170x75 przypisaliście wymiary wanny 180x80.

W tym momencie oczekiwanie na większą wannę wynosi kolejny tydzień co bardzo opóźnia remont mieszkania.
Z racji wprowadzenia w błąd liczę na reakcje z Państwa strony i dostawę w ciągu max 2 dni.

Pozdrawiam i prosze zmienic opis produktu.

Numer referencyjny: {{product.referenceNumber}}
Cena: {{product.price}} zł/{{product.priceUnit}}
Anuluj
logo-test.png
Administrator
{{data.place}} dołączył(a) {{data.onForumSince}}
{{data.numberOfPosts}}
posty
{{data.numberOfPictures}}
zdjęcia
{{data.numberOfFavourites}}
ulubione
Administrator 06.02.2019 08:57
W odpowiedzi na post: SKARGA- wprowadzanie klienta w blad
Dzień dobry,
bardzo prosimy o bezpośredni kontakt ze sklepem, w którym zamówienie zostało złożone. Na podstawie danych z zamówienia pracownik sklepu będzie mógł sprawdzić możliwe terminy realizacji zamówienia

Pozdrawiamy,
Zespół Leroy Merlin

avatar
Administrator
{{data.place}} dołączył(a) {{data.onForumSince}}
{{data.numberOfPosts}}
posty
{{data.numberOfPictures}}
zdjęcia
{{data.numberOfFavourites}}
ulubione
06.02.2019 09:38
W odpowiedzi na wpis użytkownika: superadmin
Witam,

Tak jak wspomniałam, termin oczekiwania to tydzien. Sklep rzekomo ma dostawę od producenta w czwartek ale jak to powiedzieli "nasze zamówienie sie nie zalapie".

Dzwoniliśmy do działu sanitarnego z prośbą rozmowy z kierownikiem, gdzie dostaliśmy informacje, ze za chwile ktoś oddzwoni. Oddzwonił? Ha, zlali temat po calosci.. (pozdrawiam Leroy Merlin CH Marki)

Skoro to wi.na sklepu, to wydaje mi się, ze jak zalezy im na kliencie, powinni chociaz skontaktowac sie w tej sprawie z dostawca i zrobić wszystko co w ich mocy żeby błąd naprawić. Taka mała sugestia na przyszłość.

Poki co, straciliscie klienta ;)

Pozdrawiam
Inne dyskusje
Pokaż innym co zrobiłeś
05.02.2019 17:10
Zażalenie.
Jest mi bardzo przykro z powodu sytuacji, która miała miejsce dzisiaj (05.02.2019) po godzinie 14 w sklepie Leroy Merlin w Bydgoszczy.
Chciałam zwrócić nieużywany zestaw szafek kuchennych, zakupionych kilka lat temu. Niestety pracownicy stwierdzili, że jest on niekompletny (zestaw ten był transportowany do domu przez firmę współpracującą).  Czujemy się zlekceważeni przez pana dyżurnego, który odmówił przyjęcia zwrotu i zarzekał się, że brakuje kartonów.  Jedynym argumentem były słowa " Nie będę nic otwierał, bo wiem co tam jest". Po otworzeniu przez nas kartonów i udowodnieniu, że zestaw jest kompletny, poproszony przez obsługę pracownik z działu drzewnego, który pamiętał ten komplet przyznał nam rację i dodał, że kiedyś był on inaczej pakowany - jesteśmy mu za to bardzo wdzięczni. Szkoda, że pan dyżurny nie zaangażował się tak w pomoc.
Jest nam przykro, że zostaliśmy przez niego zlekceważeni, ponieważ nie wykazał chęci pomocy w rozwiązaniu problemu.
_____________________________________________________________________________________
Pragnę nadmienić, że zaangażowania pana z działu drzewnego oraz jego podejście do klienta kilkukrotnie przewyższyło zaangażowanie pozostałych pracowników (razem wziętych) działających przy tej sprawie. Taki pracownik jest wielką wartością dla firmy! Jeszcze raz dziękujemy za pomoc!
Pokaż innym co zrobiłeś
02.07.2014 13:49
Czyszczenie białych rynien.
Witam ,
Mam pytanie , a może ktoś miał podobny problem i ma sprawdzone rozwiązanie .
Na domu mam założone białe rynny , (a jestem przed malowaniem elewacji) . Z upływem czasu trochę pozachodziły . Czy ktoś ma sprawdzony srodek do usunięcia brudu z tych rynien . Konkretnie chodzi mi o zewnętrzną stronę . Karcherem próbowałem , cifem niebieskim trochę schodzi , ale ręce potem kiepsko wyglądają . Więc może jest coś bardziej skutecznego .
Proszę o pomoc .
Pokaż innym co zrobiłeś
07.01.2019 09:10
Szklany blat przy zlewie

Witam robię wraz z mężem remont kuchni.Zastanawiamy się nad szklanym blatem wokół zlewu.To dobry wybór?Jest to efektowne ale czy efektywne?Chodzi o takie materiały http://www.mirror.info.pl/oferta/panele-szklane/do-kuchni/ Szukam opinii ludzi którzy takowy blat posiadają.