SKARGA- wprowadzanie klienta w blad

Pokaż innym co zrobiłeś
avatar
Administrator
{{data.place}} dołączył(a) {{data.onForumSince}}
{{data.numberOfPosts}}
posty
{{data.numberOfPictures}}
zdjęcia
{{data.numberOfFavourites}}
ulubione
05.02.2019 15:26
Witam,

Tydzien temu w jednym ze sklepów w Warszawie zamówiłam wannę z waszej strony  :Wanna prostokątna 170 x 75 KOŁO MODO.
Niestety przy dzisiejszym odbiorze okazało się, że wprowadzacie Państwo w błąd klientów, poniewaz podane wymiary nie sa kompatybine z podanymi przez producenta.
Wannie 170x75 przypisaliście wymiary wanny 180x80.

W tym momencie oczekiwanie na większą wannę wynosi kolejny tydzień co bardzo opóźnia remont mieszkania.
Z racji wprowadzenia w błąd liczę na reakcje z Państwa strony i dostawę w ciągu max 2 dni.

Pozdrawiam i prosze zmienic opis produktu.

Numer referencyjny: {{product.referenceNumber}}
Cena: {{product.price}} zł/{{product.priceUnit}}
Anuluj
logo-test.png
Administrator
{{data.place}} dołączył(a) {{data.onForumSince}}
{{data.numberOfPosts}}
posty
{{data.numberOfPictures}}
zdjęcia
{{data.numberOfFavourites}}
ulubione
Administrator 06.02.2019 08:57
W odpowiedzi na post: SKARGA- wprowadzanie klienta w blad
Dzień dobry,
bardzo prosimy o bezpośredni kontakt ze sklepem, w którym zamówienie zostało złożone. Na podstawie danych z zamówienia pracownik sklepu będzie mógł sprawdzić możliwe terminy realizacji zamówienia

Pozdrawiamy,
Zespół Leroy Merlin

avatar
Administrator
{{data.place}} dołączył(a) {{data.onForumSince}}
{{data.numberOfPosts}}
posty
{{data.numberOfPictures}}
zdjęcia
{{data.numberOfFavourites}}
ulubione
06.02.2019 09:38
W odpowiedzi na wpis użytkownika: superadmin
Witam,

Tak jak wspomniałam, termin oczekiwania to tydzien. Sklep rzekomo ma dostawę od producenta w czwartek ale jak to powiedzieli "nasze zamówienie sie nie zalapie".

Dzwoniliśmy do działu sanitarnego z prośbą rozmowy z kierownikiem, gdzie dostaliśmy informacje, ze za chwile ktoś oddzwoni. Oddzwonił? Ha, zlali temat po calosci.. (pozdrawiam Leroy Merlin CH Marki)

Skoro to wi.na sklepu, to wydaje mi się, ze jak zalezy im na kliencie, powinni chociaz skontaktowac sie w tej sprawie z dostawca i zrobić wszystko co w ich mocy żeby błąd naprawić. Taka mała sugestia na przyszłość.

Poki co, straciliscie klienta ;)

Pozdrawiam
Inne dyskusje
Pokaż innym co zrobiłeś
05.03.2019 21:46
Samodzielna budowa łóżka piętrowego - statku - timelapse z realizacji

Przedstawiam łóżko piętrowe stworzone i zaprojektowane przez mojego Teścia dla moich dzieci. Łóżko powstawało przez ponad miesiąc w maleńkiej piwniczce w wieżowcu. Więcej zdjęć i historia powstania łóżka na blogu: joannasadowskaart.pl


Zapraszam do obejrzenia timelapsa z realizacji projektu:

https://www.youtube.com/watch?v=V_ZUW-WhJYA






Pokaż innym co zrobiłeś
27.07.2019 17:34
Budowa Zgrzewarki do ogniw Li-ion
Witam. Chciałbym przedstawić Wam moją zgrzewarkę, która ma głównie służyć do zgrzewania ogniw litowo-jonowych. Klasycznie oparta jest na transformatorze z mikrofalówki a co do sterowania to jest to kit AVT5553. Dość dobrze się sprawdza po pierwszych próbach. Może ktoś z Was będzie miał jakieś uwagi, pomysły to dyskutujmy ;) PS. Trzeba jeszcze przemyśleć sprawę elektrod i jakiegoś uchwytu do nich bo takie manewrowanie tymi przewodami  nie jest zbyt wygodne ... Więcej info w filmikach:


https://www.youtube.com/watch?v=v3qcfuND7T4
Pokaż innym co zrobiłeś
02.07.2019 11:44
reklamacja mebli kuchennych
Dzień dobry, czy ktoś może podać mi właściwy mail do  Centrali Liroy Merlin na Targowej w Warszawie? Telefonu tam nie odbierają, a sprawa dotyczy wiecznie ciągnącej się reklamacji mebli. Mam już dość, kuchnię mam niespełna 9 miesięcy, a na rozpatrywanie ciągłych reklamacji strawiłam już ok. 5 miesięcy. Potrzebuję mail do kogoś albo do działu, który zajmuje się sklepami w rejonie centralnym Polski.
Kasia