wymiana wycieraczek

Pokaż innym co zrobiłeś
avatar
Administrator
{{data.place}} dołączył(a) {{data.onForumSince}}
{{data.numberOfPosts}}
posty
{{data.numberOfPictures}}
zdjęcia
{{data.numberOfFavourites}}
ulubione
10.12.2018 19:29
Witam. Chciałbym wymienić w swojej firmie nasze wiekowe wycieraczki na coś nowego i o wiele lepszej jakości. Z racji tego, że pogoda nie jest zbyt ciekawa to Panie sprzątające mają o wiele więcej pracy, dlatego chce je chociaż trochę odciążyć i zamówić jakieś bardzo dobre wycieraczki. kolega polecił mi najlepszą firmę http://www.wycieraczki.biz/ znacie?
Numer referencyjny: {{product.referenceNumber}}
Cena: {{product.price}} zł/{{product.priceUnit}}
Anuluj
avatar
Administrator
{{data.place}} dołączył(a) {{data.onForumSince}}
{{data.numberOfPosts}}
posty
{{data.numberOfPictures}}
zdjęcia
{{data.numberOfFavourites}}
ulubione
12.12.2018 09:36
W odpowiedzi na post: wymiana wycieraczek

Wiadomo, że najlepszej jakości wycieraczki są na ogół te droższe. Na stronie Leroya możesz znaleźć m.in. wycieraczki antykurzowe: https://www.leroymerlin.pl/dywany-i-wykladziny/wycieraczki-zewnetrzne-i-wewnetrzne/wycieraczki-wycieraczki-antykurzowe,a1225,y4.html


Inne dyskusje
Pokaż innym co zrobiłeś
05.03.2019 21:46
Samodzielna budowa łóżka piętrowego - statku - timelapse z realizacji

Przedstawiam łóżko piętrowe stworzone i zaprojektowane przez mojego Teścia dla moich dzieci. Łóżko powstawało przez ponad miesiąc w maleńkiej piwniczce w wieżowcu. Więcej zdjęć i historia powstania łóżka na blogu: joannasadowskaart.pl


Zapraszam do obejrzenia timelapsa z realizacji projektu:

https://www.youtube.com/watch?v=V_ZUW-WhJYA






Pokaż innym co zrobiłeś
26.02.2019 18:59
Rozczarowanie
W dniu 23.02 stałam w kolejce po odbiór towaru.
Jeśli jest jakaś granica wieku od której Państwo obsługują klientów to bardzo proszę o taką informację przed sklepem. 
Remontuję mieszkanie i często bywam ostatnio w Państwa sklepie ale nie spodziewałam się, że stojąc w kolejce około hodziny tęga Pani, blondynka w Zielonej Górze, trochę starsza przy odbiorze towaru ciągle omijała mnie w kolejce obsługując wszystkich innych. Rozumiem, że jestem młoda ale to umniejsza to, że również chciałam odebrać towar? 
Nie kłociłam się na miejsu mimo tego iż to nie pierwszy raz tej Pani. 
Pozdrawiam
Pokaż innym co zrobiłeś
05.02.2019 17:10
Zażalenie.
Jest mi bardzo przykro z powodu sytuacji, która miała miejsce dzisiaj (05.02.2019) po godzinie 14 w sklepie Leroy Merlin w Bydgoszczy.
Chciałam zwrócić nieużywany zestaw szafek kuchennych, zakupionych kilka lat temu. Niestety pracownicy stwierdzili, że jest on niekompletny (zestaw ten był transportowany do domu przez firmę współpracującą).  Czujemy się zlekceważeni przez pana dyżurnego, który odmówił przyjęcia zwrotu i zarzekał się, że brakuje kartonów.  Jedynym argumentem były słowa " Nie będę nic otwierał, bo wiem co tam jest". Po otworzeniu przez nas kartonów i udowodnieniu, że zestaw jest kompletny, poproszony przez obsługę pracownik z działu drzewnego, który pamiętał ten komplet przyznał nam rację i dodał, że kiedyś był on inaczej pakowany - jesteśmy mu za to bardzo wdzięczni. Szkoda, że pan dyżurny nie zaangażował się tak w pomoc.
Jest nam przykro, że zostaliśmy przez niego zlekceważeni, ponieważ nie wykazał chęci pomocy w rozwiązaniu problemu.
_____________________________________________________________________________________
Pragnę nadmienić, że zaangażowania pana z działu drzewnego oraz jego podejście do klienta kilkukrotnie przewyższyło zaangażowanie pozostałych pracowników (razem wziętych) działających przy tej sprawie. Taki pracownik jest wielką wartością dla firmy! Jeszcze raz dziękujemy za pomoc!